Ik ben Janna en ik wil graag voor een tweede kindje gaan (onze eerste is nu 1,5). Mijn man is er nog niet helemaal zeker van (zie mijn blog) maar ik wel. Ben benieuwd hoe dit gaat (af)lopen.
NirakOud lidBerichten: 446Lid sinds: 23 september 2010
Hey Janna Welkom op het forum 😊 Mijn (over) buurvrouw is 43 en is vorig jaar bevallen van een gezonden jongen Ik weet dat je veel vervelende verhalen hoort, maar de positieve zijn er ook hoor 😉 Succes in elk geval!
annitaOud lidBerichten: 75Lid sinds: 1 januari 2005
ik ben ook 37, bijna 38 en wij gaan voor een 3e. ik had ook liever 2 jaar geleden nog voor een 3e gegaan maar toen wilde mijn man niet. die zei voor 3 weken geleden ineens van dat hij nog een 3e wilde. ik was perplex. maar ben gelijk gestopt haha. mijn man wilde gelijk na ons 2e kind een 3e maar dat wilde ik niet. vorig jaar wilde hij niet en nu ineens wel haha. zeg dat je gewoon een broertje of zusje voor je andere kind wil. alleen is ook maar alleen. en tegenwoordig zijn de vrouwen steeds ouder. succes
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
hoi jenna, ik ben pas 34 😉 veel mensen vinden dat al te oud ik ben het eens met annita; vrouwen zijn tegenwoordig een stuk ouder in amsterdam is een vrouw gemiddeld 37,5 jaar bij haar 1e zwangerschap..
succes en wie weet spreken we elkaar op het forum xx