Via een lieve vriendin van mij, Naïma, ben ik op deze site terecht gekomen. Ik was afgelopen zaterdag een jaar getrouwd, maar we hebben al 5,5 jaar een relatie.
Ben pas sinds een ruime maand gestopt met de pil, omdat we met veel liefde een klein wolkje willen ontvangen.
Gister schrok ik behoorlijk toen ik een soort vliesje met iets erin tegenkwam bij het douchen. Daarna ook nog aardig wat bloed. Mijn gevoel zei meteen dat het een miskraam is, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik zit nog in twijfel of ik nog een test zal doen, want ja..... maak ik het dan het extra moeilijk?! :|
Het lijkt me in ieder geval gezellig om met jullie op dit forum onze ervaringen te wisselen.
Groetjes, Wolk
NaïmaOud lidBerichten: 849Lid sinds: 26 september 2009
Welkom lieve meid!!! Ik vind het heel gezellig dat jij je hier hebt aangemeld. En hoop dat je snel een wolk van een baby mag krijgen met je lieve hubbie. Knuffel
Hoi Wolk, Ten eerste natuurlijk welkom!! Wat naar dat je dat hebt meegemaakt, ik zou ook meteen aan een (vroege) miskraam denken, maar dat is dan wel misschien erg vroeg dat je het al zo kunt zien, ik weet het ook niet... Hoop dat andere meiden hier je verder kunnen helpen. Heel veel succes met zwanger worden in ieder geval!!
proudmommyOud lidBerichten: 52Lid sinds: 1 januari 2005
Hey Wolk. Welkom op het forum! Wat je beschrijft zou ik idd ook linken aan een vroege miskraam...heel veel sterkte er mee en hopelijk zijn jullie snel zwanger 😊
J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008
Gelijk heeft ie, met dit weer zou ik ook niet graag ter wereld komen 😉 En nee, nog niet testen helaas, heb nog steeds geen eisprong gehad dus het is nog maar af wachten hoe mijn cyclus loopt...
J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008