Bij deze wil ik iedereen laten weten, dat ook wij gaan voor een tweede. Ik heb vorige week donderdag mijn mirena spiraal laten verwijderen door de HA. Uiteraard hoop binnenkort te kunnen vertellen dat we in blijde verwachting zijn.
Ik ben er van op de hoogte dat je cyclus na het gebruik van anti-conceptiemiddelen even in de war kan zijn. Maar mijn HA heeft me laten weten dat ik per 23-9 al vruchtbaar ben. Afgelopen zaterdag ben ik ook ongesteld geworden, terwijl ik een week daarvoor nog menstrueerde (met mirena spiraal). Is dit vreemd? Ik wil namelijk ook mijn cyclus in de gaten houden, maar weet niet of ik deze menstuatie mee moet tellen:??
Ik ben 21 en hoop dat het allemaal soepel en snel gebeurd, maar ik merk nu al aan mezelf dat ik er erg mee bezig ben. Nu lees ik overal dat teveel focussen op je kinderwens ook niet altijd goed is. Nu probeer ik dit te minderen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!:(
Verder ben ik erg benieuwd naar wat er allemaal op het forum besproken wordt en zal ook zeker mijn ervaringen delen. Bovendien is het erg fijn de mogelijkheid te hebben, JULLIE 😃 in te schakelen, wanneer er onduidelijkheden zijn!
mayaOud lidBerichten: 101Lid sinds: 1 januari 2005
Hopelijk ben je gauw zwanger van je 2e! Mag ik vragen hoe oud je dan was bij de 1e? Het is bijna onmogelijk je er niet op te focussen, juist omdat je dat dan niet meer wilt focus je je er alleen maar meer op. Tenminste zo werkt het bij mij 😉
SDWattieOud lidBerichten: 80Lid sinds: 28 september 2010
Natuurlijk mag dat! ik was 17 toen ik zwanger raakte en op mijn 18e bevallen, erg johh dus. Gelukkig had ik mijn persoonlijkheid en instellingen op dat moment mee zitten. Ik ging onregelmatig ( tot niet niet) uit en was zowat tweede moeder va mijn zusjes, die 3 jaar waren. Bovendien heb ik het ook ontzettend getroffen met een goede, verantwoorlijke en hard werkende vriend! Hij was 18 toen ik gedurende de zwangerschap en op zijn 19e vader geworden! Tot op heden studeren wij nog steeds en werken daarnaast. Dit houdt in dat alles bij ons erg gepland is, maar gelukkig hebben we genoeg tijd met elkaar over!
J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008
Welkom hier! Hopelijk ben je snel zwanger van een 2de wondertje. Knap hoor beide studeren en werken en ouders zijn, petje af! En tja niet focussen, hoe doe je dat als je zo graag wilt?