Ik ben 28 jaar en ben in juni gestopt met de pil. We zouden heel graag een kleine willen. We hebben verder aan niemand iets verteld.. maar wat is dat moeilijk!! Ben blij dat er nu een plekje is dat je er gewoon over kan "praten".
Lijkt me leuk om met anderen er over te kunnen kletsen.
Liefs.
mariniOud lidBerichten: 2.133Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi meiden Leuk dat jullie een reactie geven! Ik zie dat marini en florance26 ook niet zo'n geweldige cyclus hadden.. die van mij is ook echt verschrikkelijk. Ben nu sinds juli aan het wachten. En vooral dat wachten is echt een ramp. Ben een keer eerder gestopt met de pil (geen vriendje) en toen duurde het een jaar voordat alles een beetje opgang kwam. Vooral omdat je dan zo graag wilt lijkt het nog langer te duren. J.D. spannend voor jou nu!!
Hoi Eef Toen ik gestopt was met de pil begin mei ben ik pas 12 augustus weer ongesteld geworden. Gelukkig was m'n vorige cyclus maar 33 dagen dus dat geeft me wel goede hoop 😉 Erg vervelend dat je cyclus nog niet op gang is gekomen. Heb je voor jezelf een aantal dagen bepaald wanneer je naar de dokter gaat?
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
Hoi marini Ik ben een tijdje terug voor iets anders naar de ha gemoeten en heb het toen even aangekaart. Ze zei dat ik gewoon even moest wachten en als in januari nog niks is geweest dat ik dan weer terug moest komen. Maar ja dat duurt mij eigenlijk veel te lang. Maar het zal er wel allemaal een beetje bij horen, toch behoorlijk irritant!
Zoo. Januari, dat duurt nog wel even. Dat je cyclus niet op gang komt is erg vervelend maar je kunt er helaas weinig aan doen. Vooral als je doelbewust seks hebt om zwanger te worden is het gebrek aan menstruatie en dus je eisprong best irritant. Wat soms helpt (of puur toeval natuurlijk) zijn homeopatische middelen. En ik hoor veel meiden over de zwanger worden pillen van de Etos. Ik heb zelf ook ruim drie maanden gewacht dus ik weet hoe je je voelt. Na de eerste 50 dagen heb ik het totaal losgelaten en maar gewacht totdat het op gang zou komen. Dus overal schoon ondergoed en hygienische producten mee naartoe genomen en gezonder gaan eten en meer bewegen, toen is het vanzelf weer goed gekomen. Ik wilde met 100 dagen naar de huisarts gaan, daar bleef ik net onder 😉
eef28Oud lidBerichten: 502Lid sinds: 28 september 2010
Ik moest morgen toch naar de winkel.. was al door mijn foliumzuurpillen heen. Ik denk dat ik dan maar eens die zwanger worden pillen ga proberen. Tot vorige week was ik er nog niet zo mee bezig als nu, maar toen heeft mijn schoonzus verteld dat ze zwanger is en vanaf ik dat weet knaagt het nog veel meer.
J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008