dame25 schreef:Hoi allemaal,
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 25 jaar en ben samen met mijn man nu 4 maanden bezig om zwanger te worden. Nu had ik vorige week mijn vruchtbare periode en ik "voel" momenteel allemaal dingen waar ik anders geen last van heb (voornamelijk erg vermoeid). Mijn man zegt maar dat ik me alles inbeeld omdat ik zo graag zwanger wil worden, toch heb ik wel enige zwangerschapsverschijnselen. Ik kan pas volgende week ga testen, en ik ben nu best gespannen.
Ik hoop dat ik niet de enige ben die nu zenuwachtig rondloopt.
Groetjes Dame25
Hoi Dame25!
wat spannend!! nu een weekje verder, weet je al wat meer??
4 maanden is nog niet lang hoor! wij waren er niet heel bewust mee bezig maar ik ben sinds november 2009 gestopt met de pil en nu dus sinds kort zwanger! dus heeft ook bijna een jaar geduurd..
heb dus geduld.. ik heb ook eerder dit jaar gehad dat ik een week overtijd was (ben erg onregelmatig ongesteld) en toen vond ik ook dat ik de verschijnselen had (ook omdat ik graag zwanger wilde zijn), maar uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld. dan is de teleurstelling groter. pas als je postieve testen hebt, en de huisarts of verloskundige het bevestigd weet je het zeker natuurlijk (nu moet ik ook nog naar de huisarts, dus weet ik het ook nog niet eens zeker!! maar 2 hele positieve testen doen mij geloven dat ik 5 weken zwanger ben!)
succes, heb geduld en lucht je hart hier als je dat nodig hebt!
Liefs!