Mijn vriend en ik zijn al sinds september 2009 bezig om een kindje te mogen krijgen. Na een zeer onregelmatige cyclus (ben maar 5 ongesteld geweest in het jaar!) toch maar naar de gyn gegaan. Sinds vandaag begonnen met de clomid en ben zeer benieuwd of er nog meer meiden net zijn begonnen of anderen die bezig zijn die er over willen kletsen en/of ervaringen willen delen!!.
J.D.Oud lidBerichten: 3.799Lid sinds: 30 juli 2008
@Marina, aller eerst heel veel succes! Hopelijk heeft de clomid snel resultaat. Hier ook zwanger geworden met clomid en nu sta kan ik ieder moment bevallen!
mirjamOud lidBerichten: 118Lid sinds: 16 augustus 2010
@ marian: Ik ben ook met clomid begonnen...Helaas werkte dit voor mij niet. Nu spuit ik puregon 100 eenheden... Wat was bij jou de reden van een onregelmatige cyclus?
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
ik ben ook zwanger geworden doormiddel van clomid...was na het stoppen met de pil in 1 maand zwanger helaan na 8 weken een miskraam daarna 1 keer ongesteld geweest en daarna een half jaar niet..1 kuur met clomid(50 mg)
en zwanger inmiddels een hele lieve mooie dochter 😊
hoop dat jullie gauw zwanger zijn ...ik zag het eerst niet meer zitten en zie nu
lisiOud lidBerichten: 4.576Lid sinds: 15 februari 2010
Goed!! Ik heb vorig weekend uit mezelf een eisprong gehad en mijn nod is 6 nov. 5 nov heb ik een afspr met mijn gyn en als het dan goed loopt kan ik dus bijna direct aansluiten met clomid! Ik ben zo benieuwd of mijn lichaam erop gaat reageren! Hoe voel jij je??
Das mooi! Nu hopen dat je lichaam er goed op reageerd! Ik ga voor je duimen:D
Ja, ik voel me goed! Alleen begint de misselijkheid steeds meer te komen, mijn borsten voelen alsof ze op ontploffen staan. En ik ben erg moe... Maar dat is allemaal niet erg, vind het wel fijn om die kwaaltjes te voelen 😃
Alleen wel een beetje zenuwachtig. Om me heen hoor ik regelmatig over een mk, en dat is toch wel een beetje eng. Maar over 2 weken en 5 dagen krijgen we onze eerste echo en als alles dan goed eruit ziet, ben ik al wat opgeluchter!