Zo. Ook maar een stap wagen en een voorstelberichtje schrijven.
Raar om op zo'n forum te schrijven. Vind het ook lastig. Vorige week naar het ziekenhuis geweest omdat mijn menstruatie al jaren niet goed loopt. Al vaker heb ik hiervoor controle gehad maar nooit is dit echt serieus genomen 'want je bent nog zo jong, dat komt wel weer goed'. Nu ben ik 26, kinderwens en heb ik toch echt PCOS. Inwendige echo en bloedonderzoek wezen dit uit.
Dus nu waarschijnlijk eerst aan de Clomid. Vriend moet eerst nog een onderzoek krijgen en dan mag ik beginnen. Spannend. En ik ben erg onzeker maar wil ontzettend graag dus ga ervoor! Het duurt nog eventjes en waarschijnlijk in het nieuwe jaar beginnen. Voor mij kan het niet snel genoeg zijn. Maar wil graag ook ervaringen lezen van anderen en zeker weten wat het met me kan doen. Ik heb namelijk last van depressiviteit en heb gelezen dat Clomid ook extra kan zorgen voor depressieve gevoelens/stemmingswisselingen. Daar moet ik dus wel rekening mee houden.
Maar fijn om dit forum te kunnen lezen en hopelijk ook mee te kunnen praten. En ik hoop natuurlijk ooit op te schuiven naar het 'ik ben zwanger' gedeelte en daarna nog verder! 😊
JenOud lidBerichten: 13Lid sinds: 1 januari 2005