hi leuk dat je mee klets misschien komen er nog meer meiden bij.
k moet naar de gyn omdat ik van me zelf al een hogebloeddruk heb en ze dat extra in de gaten willen houden. En mijn vorige bevalling was een zware, das een extra reden. En mijnBMI is ook te hoog dan moet je ook naar de gyn genoeg reden dus. en jij gyn of vk?
patricia76Oud lidBerichten: 623Lid sinds: 1 januari 2005
ik heb van me zelf voor de zwangerschap al een hogebloeddruk dus dat blijft een goed controleren of het in de zwangerschap goed gaat. Is altijd weer spannend. voel me redlijk goed zo af en toe heel moe beetje misselijk af en toe maar gaat best goed. morgen al weer 10 weken gaat toch wel redelijk snel. Gister een echte rot dag gehad we moeste onze kat in laten slapen die we 12 jaar bij ons hebben gehad. Haar nieren deden niks meer en ze zou niet meer beter worden en binnen een paar dagen sterven. en voor die tijd veel pijn lijden dit kon ik haar niet aan doen. mis haar best wel in huis.
Een lijstje via wat waar! Naam........................plaats.................Kindje.................bevallingsdatum...............bijzonderheden Patricia76..................Enschede.................2de.....................12-Mei-2010......................1-11 2de echo
Misschien zijn er meer meiden uit overijsel die mee willen kletsen!
patricia76Oud lidBerichten: 623Lid sinds: 1 januari 2005