mrinkiejOud lidBerichten: 1.627Lid sinds: 12 oktober 2010
hallo allemaal, ben al een paar dagen aan het meelezen hier, en wou nu toch even mezelf voorstellen, ik ben een vrouw van bijna 23 en heb een hele lieve vriend van 24 we zijn al 4 jaar samen waarvan we al 3 jaar samenwonen in ons eigen huisje:-D.
3 jaar geleden heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, dit was dwars door de pil heen en dus niet helemaal de bedoeling om zwanger te worden:(. heb toen een operatie moeten ondergaan. Nu willen mn vriend en ik echt voor een kindje gaan, ben sinds 2 dagen gestopt met de pil.
heb vanwege die buitenbaarmoederlijke zwangerschap erg veel pijn met ongesteldheid, en daarom ook al bij de gyn gelopen. die zegt dat het mischien wel moeilijk kan worden om normaal zwanger te worden,, de mogelijkheid is dus aanwezig dat we via het ziekenhuis bevrucht moeten worden. maar toch maar eerst zo proberen.
leuk om hier alle verhalen te lezen! en leuk om niet de enige te zijn van 23 die graag een kindje wil!
groetjes Mrinkiej
LiedjeOud lidBerichten: 2.509Lid sinds: 10 september 2010
Welkom Mrinkiej, je hebt zo te lezen al aardig wat heftige dingen meegemaakt... Ik hoop dat jullie gauw op de natuurlijk manier in verwachting zullen raken! Wat gaf de gyn dan als oorzaak, dat het misschien moeilijk kan worden?
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Hoi hoi,
Welkom op het forum, ik hoop dat jullie toch spontaan zwanger mogen worden!
Wat heb je al wat meegemaakt zeg! Veel succes met zwanger worden.
liefs
bedankt voor jullie reacties!
de gyn zegt dat ie bang is voor nieuwe buitenbaarmoederlijke,, of dat er miss meer aan de hand is..
maar goed,, we gaan gewoon positief denken en eerst maar eens testen enzo,,
liefs
trishaOud lidBerichten: 239Lid sinds: 1 januari 2005
welkom en hopen dat je snel zwanger ben
JenOud lidBerichten: 13Lid sinds: 1 januari 2005
Je hebt al heel wat naars meegemaakt, zo te lezen. Welkom hier. Schrijf en lees gerust mee. En veel sterkte en succes! Ik hoop dat het op een natuurlijke manier zal lukken en je anders goede hulp krijgt en jullie toch gauw zwanger zullen zijn!
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
welkom hier! en succes met zwanger worden.. hopelijk hebben jullie snel succes!
dank jullie wel voor de lieve reacties!:D
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
welkom en hopelijk ben je snel zwanger!
liefs