LiefdesfeeOud lidBerichten: 13Lid sinds: 1 januari 2005
Hello ladies,
Ik zit met een vraagje/probleem. Ik ben sinds ongeveeer 2 maanden gestopt met de pil. na stoppen pil gewoon ongesteld geworden en na ongeveer 3 weken weer ongesteld geworden. Mijn laatste menstruatie begon op 16 september en nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden?! ik heb al 3 testen versleten, maar steeds negatief. vind het lastig en weet niet wanneer ik nou weer een test moet gaan doen. Morgen ben ik dus alweer 6 dagen overtijd. Komt dit nou door het stoppen van de pil en is mijn cyclus van slag, of iets anders? Iemand die ook zoiets heeft, of gehad? Heb verder niet echt zwangerschapsverschijnselen volgens mij, alleen dat ik erg dorstig ben en de hele dag door best moe ben. Wie kan mij helpen?:oops:
Liefs Iris
en daar komt bij dat ik ook de hele tijd een ongesteldheidsgevoel heb alsof ik het moet worden
liefs Iris
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
hoi iris, ik vrees dat je aan het ontpillen bent meis
dat kan een paar weken, een paar maanden duren is niet echt een pijl op te trekken
je cyclus kan schommelen en die moet je lekker de tijd geven om in balans te komen
maak je niet teveel zorgen, gewoon afwachten
liefs la bella
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Ja het klinkt wel vervelend want je wil gewoon graag zekerheid nu natuurlijk maar ik ben ook bang dat je aan het ontpillen ben.
Ik kreeg pas een normale cyclus na een chemische curretage dmv een kuurtje.
Je zegt namelijk dat je na 3 weken alweer een menstruatie kreeg. Dat is ook wel wat snel. Duidelijk dus dat je cyclus nog aan het rommelen is! Succes meid!
Dus naar de huisarts gaan heeft geen zin?! ik heb namelijk wel veel witte afscheiding, pijn in mijn onderrug en zeer snel geirriteerd hahaah...of heeft dat ook te maken met ontpillen?
liefs Iris en dankjewel voor jullie reacties!
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
ja iris is waarschijnlijk allemaal ontpillen
zoek maar eens op het forum, dan vind je vast lotgenoten 😉
je kunt misselijk worden, of tussentijdse bloedingen krijgen enz
maak je geen zorgen je lijf pakt het vanzelf weer op
gewoon goed eten xx