heej meiss.
ik ken je ja , je bedoelt dit zeker niet rot.
en ergens heb je ook wel gelijk maar pco heeft met hormonen te maken , en volgens de natuurarts kan het zeker verholpen worden en ik geloof het ook pco is een storing in de huishoudelijke hormonen dus geen vrouwelijke maar mannelijke , en ik vertrouw echt op die man ,
natuurlijk realiseer ik me ook dat dit anders af kan lopen , maar eerlijk gezegd loop ik al 2 jaar met deze gedachten en vind ik zelf dat ik ook positief moet blijven ,
ik kan nu wel slecht denken van wat als dit wat als dat ,
ik laat het op me af komen want als het inderdaad slecht is dan kan niemand daar wat aan veranderen maar die kans is er zeker.
jij meis je bent eerlijk en daar hou ik van ,
ik ga maandag denk ik toch naar het ziekenhuis zelf bellen of het mogelijk is om eerder een echo te krijgen om te kijken of het geen bbz is ,
maar eigenlijk hoop ik niet dat dat zo is en dat het eindelijk goed is ,(dat ik ook eens geluk heb)
en voor jou meid , jij bent altijd in mijn gedachten met de hoop dat je snel zwanger bent , ik weet niet hoe het is maar kan me wel inbeelden hoe erg alles ook voor jou moet zijn.
jij steunt iedereen jij verdient het ook heél erg!!\\duimen draaien voor jou
dikke knuffel
Babii schreef:Wat fijn lieverd, toch zou ik een bloedtest eisen... Want jij hebt volgens jezelf pco gehad en je hebt het niet meer. Zoals ik al zei kan PCO niet zomaar verdwijnen, erger nog het verdwijnt niet. Kan wel rustig worden en later weer opspelen (in deze situatie dus). Toch zou ik wel bloed willen prikken, want dan kunnen ze je HCG in de gaten houden.... Niet om je onzeker te maken, maar het kan ook een reden van een BBZ zijn (buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Zeg dat alleen voor jezelf, maar als jij echt op je HA afgaat, wat ik me zeer zeker kan voorstellen dan moet je daarop vertrouwen.
Geniet ervan meissie en je kent me goed genoeg dat ik dit bericht niet rot of gemeen bedoel, maar echt met de allerbeste bedoelingen vertel. Je bent een schatje en dat weet je!!! Liefs voor jou!