lief83Oud lidBerichten: 267Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Allemaal,
Ik ben 27 enwil graag kinderen,mijn vriend wil nog even wachten.
Eerst een nieuw huis en dan beginnen met de uitbreiding,
maar ik vindt het wel leuk om alvast mee te lezen en voor te bereiden.
Ik ben nog niet gestopt met anticonceptie,vraagje: is het nodig / slim om vroeg te stoppen en je lichaam alvast te laten afkicken van al die hormonen?
liefs,
Em
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
Hoi em, welkom hier!!
ja het is altijd slim om eerst de hormone uit je lichaam te laten verdwijnen... de een heeft daar ook langer voor nodig dan de ander!
sommige meiden hebben heel lang nodig om weer een regelmatige cyclus te krijgen ook...
zelf wisten we dat we vanaf onze bruiloft (01-12-2009) voor een kindje wilde gaan, dus ik ben begin augustus gestopt met de pil... tot december hebben we condoomd gebruikt... mijn cyclus was al snel regelmatig en in januari was het raak!
succes met alles!!
BorayaOud lidBerichten: 612Lid sinds: 4 november 2009
Hoi hoi, welkom hier.
Ontpillen kan wel fijn zijn, maar is geen must. Je kunt dan altijd condooms gebruiken, als je vriend dit ziet zitten.
Meestal wordt je cyclus redelijk geregelmatig na het ontpillen, al is dat bij mij juist andersom.
Na het stoppen van de pil heb ik 6 rondes gehad van 30-31 dagen (ik heb 2 maanden "veilig gevreeën) en daarna begon bij de mij de ongein. Zie onderschrift banner....
Maar, ook al ben je nog niet bezig, je mag altijd al meekletsten en ervaringen opdoen in het 1983 topic.
Momenteel aardig wat nieuwe meiden en een aantal "oude" rotten die al een tijdje bezig zijn.
En, als jullie echt gaan beginnen, veel succes!!!