ShirtjuhhOud lidBerichten: 1.074Lid sinds: 29 oktober 2010
Hallo allemaal!!
Ik en mijn vriend hebben besloten om proberen zwanger te worden.... oh oh en wat is het allemaal spannend:shock:!
Ik ben zelf 21 jaar en mijn vriend 29 jaar!
Ik heb woensdag de laatste pil genomen van mijn strip ( pil tryginon ) en nu af wachten wanneer ik ongi word en of me cyclus een beetje gaat kloppen, ben benieuwd:? !
Eigenlijk weet niemand het nog, dus vind het wel fijn dat ik af en toe me ei kwijt kan op de site en lekker kan rondneuzen!
dus jullie zullen vast wel van mijn vaker horen hier op de site:-D
Groetjes shirley
JoanOud lidBerichten: 871Lid sinds: 29 oktober 2010
Heey Shirtjuhh!
Wat leuk dat je hier ook bent 😃 Ikzelf ben ook nieuw en ook 21! 😃 Mijn vriend is 26 jaar en zijn halverwege okt gestopt met de pil, inderdaad echt spannend!
We zijn nog wel erg jong , wilde jij altijd al vroeg kinderen? Als ik namelijk om mij heen kijk wil iedereen eerst nog studeren en feesten.
xxx
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Hey dames, welkom allebei!
Ik ben ook 21, mijn vriend is 27, maar wij stellen het toch nog even uit. Plan was eigenlijk om in oktober al te stoppen, vandaar dat ik hier rondwandel. Meer financiële redenen (trouwen kost een hoop geld) dan dat ik het niet wil.
Raar is dat het, dat iedereen nog bezig is met studeren en feesten terwijl wij denken aan een kindje? Gelukkig verzamelen wij 21jarigen ons ook een beetje op dit forum en blijkt het dat je toch niet de enige bent :D.
Succes met zwanger worden
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
BorayaOud lidBerichten: 612Lid sinds: 4 november 2009
Welkom hier en succes met zwanger worden.
En tja, wat is jong??
Mezelf zag ik op die leeftijd nog geen moeder worden, maar ook was ik niet zo van het feesten. Zwanger worden trok me toen nog niet.
Was veels te druk met mn doggies en trainen en wedstrijden.
Vorig jaar hebben mn vriend en ik bsloten om er voor te gaan en dit jaar heb ik zoiets van euhh stappen JAAAA. Dus heb deze zomer nog ff flink wat feestjes gehad, met een kleine doe je dat niet zo makkelijk meer.
Maar bij mij komt dat dus vooral door de honden, ik gaf vanaf mn 17e al les op een hondensportvereniging op zondagochtend, dan ga je zaterdags niet stappen. Dit heb ik nu 2 jaar geleden aan de wilgen gehangen, dus moet ff wat inhalen 😊
Maar, als jullie er klaar voor zijn, er lekker voor gaan zou ik zeggen. Vooral omdat zwanger worden niet geheel vanzelfsprekend is. Ben nu zelf al een dik jaar bezig en in het 1983 topic waarin ik klets zijn er ook al meiden langer bezig, tot al 6!!! jaar. Dus ook al met 21 jaar begonnen.
Duim voor jullie dat je wel snel zwanger mag zijn!!
JoanOud lidBerichten: 871Lid sinds: 29 oktober 2010
Jaa inderdaad, wat is jong, heb ook al meiden gezien die op hun 18e er klaar voor zijn. Kan natuurlijk ook. Nou ja ik voel me in ieder geval nog jong, omdat iedereen uit mijn omgeving nog geen kinderen wil en eerst allerlei andere dingen doen. Ben al een paar jaar niet echt meer flink op stap, noem mezelf ook altijd een burgerlijke huismus haha.. Lijkt me gewoon super om jong moeder te worden. Maar het kan inderdaad ook nog heel lang duren inderdaad 😞 Ik hoop geen 6 jaar! In ieder geval bedankt voor het duimen! 😉
@ angie89, ik ben inderdaad ook van 89! Ik zal snel kijken op dat forum, zie je daar 😉
xxx