EHMVP schreef:heyyy pickle,
wat gaaf om te horen!!! gefeliciteerd!!! Ik vind het ook zeker een mooie leeftijd om moeder te worden
maar ga dat zoizo niet meer redden want ik word 11 juni 24 hahahaa.
maar leuk joh super.... Als ik vragen mag. Waar woon je in Overijssel en hoe is het bij jou allemaal gegaan??
Hoe snel was je zwanger en hoe ervaar je je eerste zwangerschap tot zo ver?
groetjes Ellen
Ach, 24 is ook nog een mooie leeftijd hoor... 😉 of 25, of 26 of.... nou ja, het is altijd mooi om moeder te worden :-D. Vind het bij mij aan de ene kant leuk dat ik nog net op mijn 23ste moeder wordt als alles goed gaat, maar hoop dat het niet al te dicht op mijn verjaardag geboren wordt (als ik 14 dagen overtijd ben, is dat precies mijn verjaardag) want dat vind ik voor de kleine straks niet zo leuk. Ach, we zien wel... ben allang blij dat ik zwanger ben :-D.
Ik was erg snel zwanger, de derde maand na het stoppen met de pil... eerste maand pilcyclus gehad, tweede maand begon mijn natuurlijke cyclus op gang te komen en derde maand raak! Helemaal super dus, want ik vond die drie maanden al zenuwslopend, als je dan nog langer moet wachten... (ben nogal een ongeduldje ;-)). Ik heb last van alle mogelijke zwangerschapskwaaltjes, maar goed, heb ook niet zo'n goede gezondheid, dus dat had ik al verwacht. Desondanks geniet ik met volle teugen van het actieve wondertje in mijn buik, het is zo speciaal! Het gaat ook een stuk sneller dan ik dacht... het eerste trimester leek voorbij te kruipen, en nu zit ik alweer bijna in het derde trimester!
Ik woon trouwens in Zwolle, en jij? (mag me ook een pbtje sturen als je het liever niet op het forum zet!)
Succes met jullie poging, hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!
Groetjes!