Hallo allemaal,
Vanaf vandaag dus lid geworden van het forum.
Wij zijn al sinds 2007 bezig met onze kinderwens en zijn sinds 2009 in de medische molen beland. Na diverse onderzoeken is niet echt iets gevonden waardoor het niet zou lukken, behalve mijn leeftijd (38).
In januari dit jaar zijn we begonnen met IUI en de eerste keer was meteen raak. Helaas ging het na een week al mis, wat we vreselijk vonden.
Na nog 6/7x IUI's dit jaar zat ik er half september echt helemaal doorheen, ik was begonnen met Puregon injecties en die gaven mij meer bijwerkingen dan de Clomid. Ik vond het psychisch zwaar worden en mijn lichaam was ook van slag, dus we zijn even gestopt, op aandringen van mijn man ook.
Ik ben begin oktober gestart met acupunctuur omdat we richting IVF gingen en acupunctuur daarbij ondersteunend kan zijn.
De eerste acupunctuur sessie was fijn en toevallig had ik wel even een eisprong stripje gedaan die dag die positief was dus we zijn er twee dagen thuis voor gegaan.
En wat schetst onze verbazing: ik ben zwanger!
We zijn gematigd blij want de eerste keer ging het al snel mis dus ik durf me bijna niet te bewegen uit angst dat er iets mis gaat en ik doe het heel rustig aan, maar tegelijkertijd probeer ik positief te blijven en te duimen dat het dit keer goed mag gaan.
EssieBessieOud lidBerichten: 107Lid sinds: 2 november 2010