chantalOud lidBerichten: 10Lid sinds: 1 januari 2005
nou ik zal me even voorstellen, ben chantal 24 jaar en al 8 jaar gelukkig samen met me vriend, we zijn nu zo'n 2 jaar al bezig om zwanger te worden, nu loop ik sinds kort bij de gyn. gelukkig is met me vriend alles goed en me baarmoeder is ook super, nu gaan ze kijken of me eileiders niet verstopt zitten en krijg gelijk intake voor de verdere plannen toch hoop ik stiekem gewoon natuurlijk zwanger te worden, maar als het niet anders is dan maar zo.
groetjes chantal
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Heey Chantal,
He wat een gedoe zeg, hoop dat er niets aan de hand is en jullie toch snel natuurlijk zwanger worden.
Ik ben zelf 23, mijn vriend 28 en wij gaan nu ook voor ons eerste kindje.
Wie weet tot spreeks 😉
Liefs
ja dat hoop ik ook, maar zolang alles goed is dan is dat een grote zorg minder, hoe lang zijn jullie nu bezig?
liefs
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Hoi Chantal!
Welkom hier!
Wat zijn jullie al lang bezig zeg, sterkte! En ik hoop natuurlijk dat je gauw zwanger bent
dank je wel jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop ook dat het snel gebeurd maar ik heb geduld.
liefs
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
knap hoor, ik was het na 8 mnd al goed zat 😉
haha ik ook maar heb me er nu bij neergelegd dat het bij ons niet zo snel gaat, dus dan moet je wel en ik heb geen keus ben wel blij dat we redelijk snel worden geholpen bij de gyn. en dat er toch wat gedaan word.
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
ik ben pas sinds vorige week woensdag met de pil gestopt dus is allemaal nog heel pril 😉
o dat is wel spannend allemaal, maar je moet er niet zo bezig mee zijn dan scheeld het een hele hoop dan dat je elke maand zit te balen dat je ong. bent.
succes