Ik ben woon in de buurt van Eindhoven, ben bijna 26 jaar en ben volgende week 10 jaar met mijn vriend van ook bijna 26 jaar. We zijn dolgelukkig samen en hebben nu een kinderwens. Ik ben 22 oktober 2010 gestopt met de pil en nu is het afwachten. Dit word voor ons het eerste kindje, Ben erg benieuwd hoe dat allemaal goed, ook met het zwanger worden. Vandaar ben ik lid geworden van deze site's zodat ik het een en ander leer over zwanger worden en zijn. Ik vind het erg leuk en interressant om over jullie ervaringen te lezen.
Nou misschien spreek ik jullie op het forum, ga nu eerst uitzoeken hoe het werk.
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Welkom op het forum! Ik ben 23, mijn vriend 28 en we zijn sinds 26oktober gestopt met de pil. We gaan dus gelijk op 😉 ben benieuwd! Succes met zwanger worden.
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Die kun je maken bij settings en dan heb je links een optie handtekening wijzigen... Daar kun je dan wat dingen schrijven. En als je een banner wilt kun je die maken door bijv. op de mijne te klikken. Dan kom je op de website en kun je daar je eigen maken. Dan moet je de BB-code kopiëren en ook bij handtekening wijzigen plakken...
19ikke84Oud lidBerichten: 1.056Lid sinds: 5 november 2010
Dat geeft toch niet.... Hoe langer je hier op het forum rond neust hoe meer je te weten komt!! En verder kun je ook veel via google vinden. Heb ik ook gedaan toen ik was gestopt. Heerlijk hele avond op inet lopen neuzen en dan kom je toch hoop te weten hoor! En er zijn geen domme vragen he, dus als je iets wilt weten, roep gerust. Niet dat ik alles weet hoor, maar wie weet kan ik je helpen 😉
Kom anders gezellig naar het midden twintig topic? Zijn nog een hoop meiden waar je gezellig mee kan kletsen!