hoort erbij. zo'n ijzersmaak bedoel je? erg vervelend. moet vanzelf overgaan. je kunt wat vaker je tanden poetsen en pepermunt eten, dan is het misschien iets langer weg, maar verder doe je er niets aan 😞
chellOud lidBerichten: 180Lid sinds: 5 januari 2010
zo kwam ik erachter dat ik zwanger was! de een heeft t wel, de ander niet.. ik heb de hele zwangerschap lang (tot de laatste dag) af en toe die vieze ijzersmaak in mn mond gehad..
geloof me, je went er vanzelf aan! 😃 is niets aan te doen..
succes! xx
wondertje78Oud lidBerichten: 610Lid sinds: 1 januari 2005
Herkenbaar Wondertje, ik heb sinds een aantal weken zo'n vieze bittere smaak in mijn mond en wat ik ook doe, het gaat niet weg. Hopelijk is het weg als de kleine geboren wordt 😊
Zo'n vieze smaak heb ik ook af en toe in me mond. Ik vind het net het olifanten verblijf van de dierentuin. Nou zei er iemand dan zit er zowiezo een slurfje aan haha. Ik vind het echt een gore smaak. Ik heb het al voordat ik positief ging testen.
Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
ben een cola fanaat en het is duidelijk erger als ik cola heb gedronken. wat bij mij toch wel enigszins even helpt is goed poetsen en dan ook echt je tong goed schoonmaken.
thanx voor de tips! Had idd voor mn positieve test ook al een rare smaak in mn mond dus hoort er gewoon bij! Hoop dat het na 12 weken beter gaat als het hcg weer wat gezakt is.