Zwolle1987 schreef:@ Roos
Toen ik gestopt was met de pil vorig jaar augustus, ben ik de eerste 5 maanden ongeveer ook niet ongesteld geweest. Op zich wel heerlijk natuurlijk, maar ook geen eisprongen natuurlijk. Toen was ik ook nog niet echt bezig met zwanger worden. Ben daarvoor toen ook naar de HA geweest en die zei dat het niet ongewoon was. Daarna kwam er wel wat meer regelmaat in, maar nog steeds cyclussen van 60 dagen. Ik begrijp dat je dus nog niet weer ongesteld bent geweest?? Hopelijk komt jou syclus dan wat beter op gang, want kan je vertellen, is geen pretje!!
Succes en hoor graag wat er verder uitkomt
Ik zit nu op dag 182 van mijn cyclus....
Ben in juni gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geweest.
Volgens de gyn kan ik niet ongesteld worden omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun is... ik heb ook geen eisprong.
In de 2e week van januari heb ik weer een afspraak met de gyn, dan kijkt ze voor de zekerheid nog even of het baarmoederslijmvlies toch niet misschien uitzich zelf is gaan groeien, daar gaat ze niet vanuit... Om de eisprong op gang te brengen krijg ik dan medicijnen, ik krijg clomid... ik moet dan ook regelmatig terugkomen om een echo te maken, kijken of mijn eisprong op gang komt... Spannend allemaal....