tweety! gefeliciteerd meid! wat ben ik blij voor je! 3x is idd scheepsrecht! en augustus! heerlijk! ik hoop dat ik met je mee mag doen..hihi... volgende week weten we meer..
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
ja gaat iets beter hoor. ik ben er nog niet (tis nogo maar zo kort geleden) ppff.. kheb wel moeite mee hoor...ik zou nu bijna uitgeteld zijn...ja..die telling loopt in mijn gedachte door.. maar ik kom er wel. hopelijk begint het nieuwe jaar met goed nieuws! jij dan? merk je al iets van je zwangerschap? misselijk en zo :)P
Ik snap hoe jeje voelt...ik spiek nog weleens op Jan 2011 forum en zie dan idd hoe ver die dames al zijn.. je blijft je afvrage waarom wij wel.en zoveel andere niet.....en voor jou vind ik nog erger met 22 weken. neem ook lekker de tijd voor jezelf hoor, lekker ego zijn op goede manier.
ja voel wel dingen, maar wisselend, ene moment voel ik me baarmoeder, andere keer weer heel even wat misselijk maar eigenlijk voel ik misselijkheid amper....me borsten lijken wel wat beurzer te worden dat vind ik wel fijn dat er IIg IETS verbeterd.
TamOud lidBerichten: 1.208Lid sinds: 19 januari 2010
hee tweety, had het al gezegd, maar vind het heel erg fijn voor je. Na onze meisje ook twee maal dit jaar een mk gehad en curretage. Nu dus al voor de 3e keer zwanger in een jaar, maar vooralsnog gaat het goed. Kan dus zeker wel zie je.........hoop voor ons beide dat het goed blijft gaan. Zie nog een dikke 2 wk tot de echo, zal het in de gaten houden en aan je denken.
tweety ik weet niet of ik het al gezegd had maar super gefeliciteerd met je zwangerschap meis!! ik hoop zo dat het nu allemaal goed mag gaan en dat je in augustus een mooi en gezond kindje op de wereld mag zetten!! Heel veel succes met je echo morgen!!
mag ik btw je hyves ook 😉 ook ik was je kwijt..
xx
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009