even een apart onderwerp aann gemaakt. wie o wie gaan er naar de negenmaandenbeurs en wanneer?
ik ga 16 februari naar de huishoudbeurs met mijn moeder en dan ook nog naar de negenmaandenbeurs. niet dat ik zwanger ben maar altijd leuk om ideen en info op te doen
karin26Oud lidBerichten: 2.215Lid sinds: 4 september 2007
Ik ga wss wel met mijn schoonmoeder en schoonzusje. Maar dat ligt eraan hoe ik mij voel. Het is toch een middag of dagje slenteren en dat lukt me nu al niet meer zo goed 😉
Wanneer ik dan ga weten we nog niet
mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
Jaaaa ik ga eindelijk ook naar de negenmaandenbeurs. Ik wilde al jaren, normaal gesproken ga ik altijd met mijn moeder en een vriendin naar de huishoudbeurs op een dag dat de negenmaandenbeurs er nog niet is maar dit keer ga ik met een vriendin die ook bezig is voor een klein wondertje...
Wij gaan op vrijdag 15 feb. We hebben er erg veel zin in!
😃
LowienaOud lidBerichten: 1.408Lid sinds: 1 januari 2005
Ja mijn man en ik gaan samen, we weten nog niet of het donderdag of vrijdag wordt. Wij gaan inderdaad ook even naar de huishoudbeurs. Zul je denken je man gaat mee. Ja :!: kan moeilijk iemand mee nemen naar de 9 maandenbeurs als nog niemand weet dat we dit voorjaar willen beginnen met familie uitbreiding. 😃
Het kan ook het weekend worden, hangt ervan af in hoeverre ik dan alweer aan het werken ben.
Veel plezier op de beurs meiden.
kippieOud lidBerichten: 183Lid sinds: 1 januari 2005
Als ik je een tip mag geven, ga op zondag! Dan is het altijd super rustig in verhouding tot de andere dagen en er komen dan ook meestal mannen. Dan voelt je man zich niet zo alleen. Hoe ik dat weet, ik ga namelijk elk jaar naar de huishoudbeurs en ben ook al 4 keer met zus/ vriendinnen mee geweest naar de negenmaandenbeurs. Ben ook een keer met mijn man geweest en die vond het ontzettend leuk. Wie weet gaan we dit jaar ook weer.
Veel plezier en groetjes Pauline
paulineOud lidBerichten: 80Lid sinds: 1 januari 2005
Ja ik zou op vrijdag gaan met een vriendin alleen mijn vriendin moet opeens werken dus mijn mannetje lief gaat mee, Nu zaten we te twijfelen we wilden eigelijk het laaste weekend gaan op zaterdag maar als het op zondag( de laaste) rustiger is moeten misschien dan gaan. Nee mannen zijn echt niet softies als ze mee gaan.
Ik wil voor de rest ook niemand anders mee vragen omdat niet veel mensen weten dat we aan gezinsuitbreiding bezig zijn. Tenmiste aan mn mans kant weten ze het niet.
kippieOud lidBerichten: 183Lid sinds: 1 januari 2005
Ik wil waarschijnlijk ook naar de 9 maanden beurs, ben er nog nooit geweest en lijkt me erg leuk. Had eerst zoiets van kan dat wel, ben nog niet zwanger..... Maar mijn zusje was overenthousiast om mee te gaan dus denk, ach waarom ook niet?
Wij gaan dus op zondag, misschien zie ik iemand van jullie daar. Laat het even weten wie ook op zondag gaat. Kunnen we elkaar even gedag zeggen 😉 .
Ik ga ook donderdag! Leuk een beetje snuffelen, ideeen opdoen! Ook ik ben (nog) niet zwanger, maar wie weet binnenkort. Ik zou volgende week donderdag ongesteld moeten worden, heb nu last van wat misselijkheid (bij vlagen), afscheiding, steekjes/kriebeltjes onderin de buik en mijn borsten voelen zacht/gespannen.................wie weet..........
Allemaal veel plezier op de beurs!
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
ik wilde vrijdag gaan maar nu moet ik vrijdag naar de bedrijfsarts.. en zoals Syl zegt.. dat lange slenteren lukt me ook niet zo goed meer.. dus ach eigenlijk niet zo erg als ik niet ga.
Maar misschien kan ik de afspraak naar wat vroeger verzetten ofzo....kijk wel.