Hoi ik merk sinds paar dagen dat ik wat warms voel, soms recht soms midden in....ik had dit ook weleens als ik ongesteld was volgens mij...of tenminste toen ik niet zwanger was.
hoort dit bij zwanger zijn?:-D
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
maar heb oook steekjes doff gevoel in lies en dat is groei pijn, en las op internet dat meer zwangere dat warme gevoel hebben....miss is er een deel van de vrouwen die iet voelen wat gevoelig is bij ons en dus andere vrouwen niet voelen..doorbloeding ofzo
lilianOud lidBerichten: 1.564Lid sinds: 12 januari 2013
ik durf het ook zo niet te zeggen wat het is.. dat soort dingetjes kan ik me niet meer herinneren van de zwangerschap.. sorry.. wou dat ik je kon helpen..
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
das lief, ik denk dat ik al gerust gesteld ben met andere antwoorden 😊 en dat trekken in me lies is altijd goed teken dus zal wel goed zijn
zou zo blij zijn als ik de echo gehad heb dan voel ik niet meer de klein dingen allemaal...dan zie ik dat als iets normaal....nu maak ik me sneller zorgen, na twee miskramen i het wel logisch, maar toch 😉
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
Ik weet alleen dat ik zondag zwanger ben geraakt en de vrijdag erna steeds ene heel warm gevoel onderin mijn buik had.. toen dacht ik nog: 'wat een raar gevoel!' . Heb het 2 dagen gehad..
toen we thuis kwamen nog paar dagen gewacht en toen de test gedaan; positief.
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
ik kan me het niet herinneren eigenlijk. Ik onthou zulke dingen ook niet. Maar logisch dat je van alles voelt toch? Je bent zwanger 😃 ik zou me als ik jou was niet zo focussen op elk steekje en zo wat je voelt. Snap het wel door je verleden! Maar je krijgt er alleen maar stress van, en zoals je weet is stress echt niet goed.. Morgen de echo toch? Veel plezier!
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
mutsie: ja idd morgen de echo...en ik focus me wel maar heel licht...kan niet uitleggen...ik stress er gelukkig niet om......ik voel me nu ondanks 1 boterham toch weer licht misselijk en dan denk ik altijd weer...ja joyce je bent gewoon gezond zwanger 😊
ga straks kerstinkopen doen..voor de hond en me man...helaas moet ik die kleine nog even overslaan, me man vind het eng als ik iets koop...zeker met de echo morgen...das de goden verzoeken ;)......maar ja zodra ik 13 weken ben word die kleine wel verwend 😊
lilianOud lidBerichten: 1.564Lid sinds: 12 januari 2013
heel veel suc6/plezier morgen met de echo.. dat trekken in mijn lies had ik ook.. er veranderd toch van alles in je lichaam.. ookal zie je niks of bijna niks.. 😃
geitOud lidBerichten: 1.578Lid sinds: 28 oktober 2009
Ik weet ook niet meer precies hoe het voelde, voelde ook wel van alles in de eerste weken hoor! Dat ik dat nu al niet meer weet, wat erg zeg! Maar het klinkt niet zorgwekkend voor mij hoor, veel succes morgen bij de echo!