ik heb me helemaal suf besteld daar tijdens mijn zwangerschap!! super leuke buikbanden en hele goede service.. ik had een band die kapot ging al vrij snel en kon hem opsturen en had 2 dagen later een nieuwe in huis!! echt super dus!! als ik weer zwanger ben ga ik daar zeker weer buikbanden bestellen.. vooral de buikband met streepjescode met daarboven: "Ten minste houdbaar tot" en daaronder: de uitgerekende datum zorgde vaak voor leuke reacties!!
BorayaOud lidBerichten: 612Lid sinds: 4 november 2009
Ik heb toen we begonnen met zwanger worden al 2 banden besteld. Ook omdat we via deze manier onze ouders op de hoogte wilden stellen. Ik had hiervoor een buikband met 50% mama, 50% papa, 100% ikke. Helaas liggen de buikbanden tot op heden nog steeds in de kast.... 😞
pumiOud lidBerichten: 1.800Lid sinds: 11 december 2009
ik heb ook veel buikbanden besteld daar! Ook die met "tenminste houdbaar tot" daar kreeg ik erg leuke reacties op! Ook die met handjes en voetjes was erg leuk! Had ook een wk-buikband en 1 met "9months all inclusive" Ik vond ze ook erg lekker zitten en hele snelle service daar!
lennyBeheerderBerichten: 356Lid sinds: 4 maart 2005
Topservice daar. Ik had er 8 van die website en heb ze met veel plezier gedragen. Eentje was met een eigen afbeelding en na 1x dragen begon de afbeelding al los te laten van de band. Kreeg ik kostenloos een nieuwe en de oude hoefden ze niet eens terug te hebben of te zien. Topservice dus!:)
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
ik ben ook zeer tevreden over de site, makkelijk te bestellen en snelle levering. ik heb er 1 besteld en 1 gekregen van mijn moeder, coming soon en ik lig nu al dwars. ik heb ze nog niet gedragen maar ga dat snel doen en ben benieuwd naar de reacties.
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011