Janita schreef:Hoi,
Zoals ik al schreef begon dinsdag mijn bloedverlies, het werd daarna toch wel meer, zoals bij een gewone ongesteldheid, maar nu is het al weer helemaal over. Het is 2 dagen echt geweest als normaal, maar donderdagavond was het bijna niks meer en vrijdag overdag ook maar een heel klein beetje en zaterdag helemaal niks meer. Normaal duurd mijn menstruatie wel een aantal dagen langer, ook voor mijn pilgebruik. Dus nu heb ik toch weer een heel klein beetje hoop. Zoals je het nu hoor is dat te veel bloedverlies tijdens een zwangerschap, of is dat wel mogelijk, twee dagen toch best veel verlies? Ik hoop dat je hier een antwoord op kan geven, maar het lijk me erg moeilijk voor je om hier een touw aan vast te kunnen knopen, toch alvast bedankt.
Groetjes Janita
Dag Janita !
Ik vind dit wel even gek want ik zit met exact hetzelfde !
Ben halfweg juli met mijn pil gestopt omdat ik me zwanger voelde, heb toen mijn maandstonden gekregen op 30 juli.
Ik moest terug ongesteld worden 28 augustus : niets.. Heb een test gedaan op 29 augustus en die gaf niets aan maar misschien te snel??
Voelde me weer zo zwanger, zelfs last van misselijkheid, gevoelig aan borsten, ook voelde ik precies mijn baarmoeder echt werken... alee er leek vanalles te gebeuren in me. Nu heb ik gisterenavond wat oud bloed verloren en vandaag toch redelijk aan het bloeden. Ik voel wel wat krampen maar het lijkt geen echte ongesteldheid. Is dit misschien gewoon de hoop.. ik weet het niet, als ik al die verhalen lees, mag ik toch wel hopen 😊
Ik ga nu zien of ik blijf bloeden en dan morgen testen.
Ik zal meehopen voor jou !! x
Joëlla