@Noor2009 als ik dat zo zie dan ben je hartstikke zwanger volgens mij. Morgen idd weer een testje ertegen aan gooien 😉 Vanaf hier alvast van harte gefeliciteerd!
carolientjeOud lidBerichten: 516Lid sinds: 13 september 2010
Hartstikke positief hoor, als er een tweede streep staat ben je gewoon zwanger. Vaak wordt de streep donkerder, heb ook dames op het forum gesproken die altijd lichte streepjes bleven houden en een voldragen zwangerschap hebben. Ik zal mijn test van gisteravond toevoegen ter vergelijking, ik heb een MK gehad vorige maand dus weet niet hoe ver ik ben. Vorig weekend was de test nog hartstikke negatief en nu dus 2x positief.
hoe zit het met die kruidvat test als eerst de test streep donker word en daarna de controle streep????
TJM ls je vorige week nega hebt getest en deze 2 posi zijn ben je zwanger denk ik hoor, lijkt me sterk dat je n een miskraam je hcg verdwijnt en dan opeens weer op komt zetten....
als vorige week nega hebt getest was toen het hcg weg en ben je nu den ik weer zwanger.... dat denk ik...
alorac82Oud lidBerichten: 84Lid sinds: 7 september 2010
Bij de zwangerschap van mn jongste wert ook eerst de teststreep zichtbaar en daarna de controlestreep. denk dat dat gewoon komt omdat de controlestreep verder weg staat zeg maar en er gewoon genoeg hcg in de urine zat. denk ik hoor.