Hallo meiden, vraagje ik heb 3 miskramen gehad en mijn laatste in okt vorig jaar ...mijn HCG was pas begin jan uit mijn bloed ...dus heeft erg lang geduurd
17 jan 20211 pas weer voor het eerst een menstruatie gehad ....dus is voor mij niet helemaal duidelijk wanneer ik weer mijn menstruatie kan verwachten ..wel een positieve ovulatie gehad op ...30 januari ...wanneer zouden jullie een test doen ??...heb nu wel ongie krampen meer rug pijn en vollere borsten een zeer opgeblazen gevoel ??? groetjes
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Ik kan ook testen op 14 februari, maar vermoed dat ik ongesteld ga worden.. Heb al wel zwangerschapstesten in huis, maar wacht even af of ik ze ook nodig heb! 😉 Je kunt in principe met die hele gevoelige nu wel testen voor NOD, alleen de kans dat je negatief test is groter.. Anders zou ik ook gewoon maandag testen mocht je niet ongesteld worden..
carrieOud lidBerichten: 64Lid sinds: 1 januari 2005
JA IK WEET OOK NIET WAT IK ER VAN MOET DENKEN ...je voelt je bij iedere zwangerschap weer anders ...en de ene keer wel duidelijke symtomen en de andere keer weer niet ...vreselijk die onzekerheid ....maar ja er zit inderdaad niks anders op dan af te wachten ....
prinses duim ook voor jou ...suc 6 met ook het afwachten ...die testen branden zeker he in de kast hahaha
doegiee
AmandaOud lidBerichten: 115Lid sinds: 1 januari 2005
Dankje Carrie, maar ik heb een vermoeden dat ik vanavond of morgen ongesteld ga worden.. Heb heel veel buikpijn nu en mn rug begint ook zeer te doen, meestal een teken! Hoef ik de testen niet te gebruiken.. Hoop voor jou dat je zwanger bent.. 😉
Eliza82Oud lidBerichten: 3.382Lid sinds: 26 november 2010
Spannend he! Morgen testen lijkt me ook het beste. Ik zit ook al een week in onzekerheid wordt er gek van. Dinsdag een positieve test gehad en daarna alleen maar negatieve maar nog steeds niet ongesteld en vrijdag ineens een positieve ovulatietest (had ineens veel afscheiding vandaar). Pfff weet ook niet wanneer en of ik nog een keer moet gaan testen of dat ik maar gewoon afwacht. Wat kan je lichaam onduidelijk zijn he. Prinses hopelijk heb jij snel duidelijkheid en jij Carrie een positieve uitslag morgen.
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Carrie, ik zou dan ook morgen een test doen, succes!
Eliza, ik zie dat je pas net gestopt bent met de pil.. En als je niet zeker weet wanneer je je eisprong hebt gehad, kan je ook niet spreken van ''overtijd''.. Als je Vrijdag een positieve ovulatietest had en opeens veel slijm, dan denk ik dat je nog 2 weken moet afwachten omdat je dus Vrijdag/Zaterdag pas je eisprong gehad hebt..
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Dankje Eliza, wat vreemd dat je eerst een positieve test hebt en vervolgens alleen maar negatieve.. Misschien heb je je eisprong net gehad, zou anders wel heel raar zijn dat die anderen niet positief zijn.. Hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt.. 😉
carrieOud lidBerichten: 64Lid sinds: 1 januari 2005