ik ben nieuw hier op de site ik zal me even voorstellen ben en dame van 33 jaar ben van belgie maar woon nu in nederland en het bevald me heel goed ik probeer zwanger te raken maar heb miskraam gehad en nu denk ik dat ik zwanger ben weer ik weet het niet zeker heb nog geen test durven doen bang miss da het weer miskraam word ik hoop dat het hier lekker gezellig word en dat ik samen met jullie lekker kan praten
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
nee weet ik dat stress nooit goed is maar we staan voor en verhuis en daar komt nodige stress bij kijken soms wanneer ik test kan doen ik denk elke mom of niet ik weet het niet goed maar heb al 3 weken nu last van die kwaaltjes zeg maar maar ben niet misselijk wel zo harde buik onderaan en is dat nu wel goed om al test te doen wil wel maar ook weer bang
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
ja maar dan heb je wel meer zekerheid, en te vroeg testen is ook weer niet goed. Gewoon doen wanneer je je er zelf zeker over voelt om het antwoord te willen weten.. 😃
lursaOud lidBerichten: 48Lid sinds: 1 januari 2005
dat is zo snel moggelijk test halen en doen maar vriend zij nog even te wachten omdat het nog maar 3 weken is dat ik die klachten heb maar ga toch test halen hoor wil het weten of het posetief is of niet
Marijke1981Oud lidBerichten: 5.486Lid sinds: 24 november 2010
Oh dat is dan vervelend dat je dat niet weet. Maar als je nu denkt dat je zwanger zou kunnen zijn heb je dus al je eisprong gehad. En die is ongeveer 14 dagen voor je NOD. Dan moet je dan toch eerder je NOD hebben?
ik begrijp je laaste reactie niet helemaal. Ik heb een cyclus van 34 dagen dus ik ben bijna 4 weken niet ongi en een week wel zeg maar. Als je duidelijkheid wil zou ik gewoon testen.
ja ik ook normaal cyclus van 34 dagen maar probleem is ben nu heel onregelmatig hoe kun je dan zien wanneer je NOD is want soms ben ik 3 weken niet ongesteld en dan weer wel dat bedoelde ik maar nu harde onderbuik en de rest van de klachten buiten ben niet altijd misselijk wel heel moe maar ga volgende week test doen
hey lursa! wat verwarrend zeg dat bruinverlies! ik heb ongeveer hetzelfde, ik heb ook een miskraam gehad, ben daarna 1 keer weer ongesteld geweest, en heb nu klachten, misselijk, opgezette buik, en hardere borsten, ook ik heb gisteren wat bruin, en wat rood verlies gehad, paar druppen, en nu niks meer, ben ook erg bang dat als ik zwanger ben dat het mis zal gaan. maandag zou ik ongesteld moeten worden! leef met je mee! en hoop dat je gewoon zwanger bent, en dat alles goed mag gaan!
Lursa; het kan zijn dat je ongi gaat worden, het kan een innestellingsbloeding zijn. Ik begrijp dat je bezorgd ben. Misschien moet je toch een test doen en anders ff afwachten wat deze dag je gaat brengen. Mijn ongi begint met bruinverlies. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om een mk te krijgen. Maar aan stress heb je ook niets. En als je je echt heel druk maakt kan je altijd de huisarts bellen. Succes meid dikke knuffel
als ik ongi moet worden heb ik hele zwaare buikpijn en nu niet dat is het nu juist ohhhhh dan heb je juist het zelfde als ik ik duim voor je dat je nu wel zwanger geraake zoals ik volgende week test doen ja dus nog even afwachten en kijken of ik nog meer bruinbbloed verlies hoop van niet
als ik ongesteld moet worden heb ik heel zware buikpijn dan kan ik wel op de grond kruipen van pijn maar dan verlies ik rood bloed meestal ik ga volgende week test laten doen en ja zoals je zecht afwachten wat de tijd brengt maar toch zit ik met angsten dankje wel knuffel terug
Lursa: oh dat is niet zo mooi dat je zo last hebt van je ongi. Dan is het idd nu helemaal verwarrend dat je dat niet hebt. Nog spannender. Angsten lijken me ook erg idd en zeker omdat je al een mk hebt gehad. Nou meid sterkte ik duim voor je.
mrinkiejOud lidBerichten: 1.627Lid sinds: 12 oktober 2010
ik heb normaal ook enorm veel pijn als ik ongi moet worden! kan gewoon 2 dagen niet lopen ervan! en nu nog totaaal geen tekenen ervan! nog een ini mini beetje roze verlies gehad vanmorgen, nu is het wit! we gaan gewoon allebei hopen dat we posi gaan testen! maar het is idd wel erg eng allemaal!
dankje wel dat jullie zo mee leven met iedereen hier dat is wel leuk om te lezen en idd ja heel spannend maar ook weer angstig gewoon posetief denken zeggen ze toch
We zitten allemaal in het zelfde schuitje. En de wil is natuurlijk erg groot. Ik denk ook dat positief denken goed is, maar soms lukt dat wel eens niet toch? Ik heb nog geen idee of ik zwanger ben deze ronde, maar ik ben bang om ongi te worden. denk wel dat ik teleurgesteld ben, ondanks ik weet dat het lang kan duren...
ik verlies nog altijd steeds bruinverlies weet niet echt wat het betekend miss niet zwanger miss wel maar wacht tot volgende week nog om te kijken of ik nog verlies of er anders uit ziet er zit nog geen helder bloed bij of zo maar stel ik word ongi dan vraag ik mij af waarom ik dan 3 weken last heb van harde buiken opgezwollen borsten vocht verlies uit de borsten enz weet het even ook niet meer pfff best lastig allemaal
ik ook nog niet maar zal ik is even doen kwam juist van de wc en het is gewoon bruinbloedverlies en er komt nog vocht uit mijn borsten dus nog even afwachten maar ga wel even googlen
@marijke heb vandaag test gedaan en de test is en vraagteken we zien en heel licht vaag streepje miss iets te vroeg getest binnen drie dagen ga ik nog is testen en dan weten we het of we zwanger zijn of niet
@marijke ik heb test gedaan en de streep is nu duidelijker maar toch twijfel ik nog je hebt in dat eerste vakje dikkere streep en in het eerste vakje nu lichter dan die van de vorige keer maar vriend zij dat ik echt wel zwanger ben dus moet me geen zorgen maken nu maar snel echo maken
streepje is streepje. Bij een ovulatietest moet de test streep lichter zijn dan de andere streep. Bij zwangerschap maakt het niet uit hoe licht de streep is. Streep is streep. Dus ik feliciteerd je gewoon. GEFELICITEERD. Gewoon ha bellen en desnoods vragen om een bloedtest en anders nog een test halen van CB dan zie je in het vakje ook meteen of je wel of niet zwanger bent. Geen gezeik met streepjes maar met woorden.... Super !
@ marijke dankje wel ja zecht vriend ook je bent zwanger wat ic cb eigenlijk ja miss nog 1 test halen en dan echo maken hoor ben meer en meer aan het eten ook pffff miss zwanger van en tweeling hahaha nee grapje ben al blij met 1 tje en dat alles goed gaat
ClearBlue (mag geen reclame maken dus vandaag cb)Haha tweeling zou zomaar kunnen. Na je miskraam ben je toen nog gecontroleerd? Of er nog wat zat want je leest wel eens dat je positief kan testen als je nog niet lang geleden een miskraam hebt gehad? Maar volgens mij is dat allang geleden. Je hebt ook een test van cb en die geeft aan hoelang je ongeveer zwanger zou kunnen zijn.
ohh ja die ken ik maar gaat altijd iets mis mee daarom neem ik altijd gewoone testen met streepjes en ja alles was er uit na de mk maar zal ze nog is proberen dan de laatste maal en dan bloed of echo laten maken hoor maar vriend zecht je bent zwanger heel duidelijk te zien hahaha
Ik kan het niet vinden. Sorry. Je kan de foto vanaf je fotoalbum niet toevoegen op het forum ? Geen idee namelijk. Zo'n wizzkid ben ik ook niet. Ik kijk morgen pas weer. Ga nu sporten en dan we. Ik ben wel heel benieuwd
ik zag net je profielafbeelding. Ik kan hem niet inzoomen maar vanaf een afstandje lijk je echt zwanger hoor!!!. Al huisarts gebeld? Ben trouwens wat minder op het forum. Ik zal nog veel lezen maar niet zoveel posten. Ben er te veel mee bezig en ik krijg vrijdag me sleutel van ons nieuwe stulpje waar ik me volledig in ga storten. Ben natuurlijk wel benieuwd hoe het je zal vergaan dus ik kijk zeker wel om de dag ffies...
WAUW!!!! super gefeliciteerd. TOch al wat langer ook dus. Nou nu is er geen twijfel meer.... super gefeliciteerd nogmaals. Hoop dat je het kan beseffen en dat er lekker van kan gaan genieten...dikke knuf
ja we zijn heel erg blij en kan het nog niet goed geloven dat we zwanger zijn soms verlies ik nog klein beetje bruinverlies wat het is weet ik niet morgen dokter wil zekerheid en duim voor jullie allemaal dat jullie ook snel en wonder in jullie buikje krijgen knuffeltjes terug