Leuk zo'n topic voor meiden uit de omgeving van Dordt. Kom zelf uit Papendrecht dus om de hoek van Dordt. Zie dat jullie voor jullie 2de wondertje bezig zijn klopt dat? Wij zijn bezig voor de 1ste en wachten met spanning zondag af want dan is mijn NOD.
SylverstertjeOud lidBerichten: 1.461Lid sinds: 27 juni 2009
hoi yvonne! Ja dat is wel heel dicht bij dordt hihih. Ja we beginnen nu voor een tweede 😊 wat spannend zondag je NOD! ow ik zie ronde 11 al, nou ik hoop dat het deze ronde raak is voor je! Juliie hebben lang genoeg gewacht!
yvonneadOud lidBerichten: 1.324Lid sinds: 15 februari 2010
Dank je.Ja ik hoop het ook. De kwaaltjes zijn er wel maar mijn lichaam heeft mij al vaker voor de gek gehouden. Deze ronde vielen mijn vruchtbare dagen precies goed. Mijn vriend in namelijk internationaal vrachtwagen chauffeur dus bij ons hangt het van de timing af.
Hoop dat jij snel zwanger bent. Jou spannende dagen komen er weer aan zie ik. Veel plezier met klussen.
Het is soms wel balen dat hij veel weg is. Maar sinds ik hier woon heb mijn eigen dingen gelukkig. Gisteravond trouwens licht roze slijm gehad bij het afvegen. Dus spannend.
@Sylverstje, miste je al maar begrijp nu waarom je er niet was. Wat erg meid,heb je het een plakje kunnen geven? Nieuwe ronde,nieuwe kansen.
Hier nog niks te melden in elk geval. Ben alleen druk met solliciteren in de omgeving. Wil graag meer uren gaan werken gewoon lekker full time. Weet niet of je toevallig iets weet in een winkel?
yvonneadOud lidBerichten: 1.324Lid sinds: 15 februari 2010
Zo, lange tijd hier niet meer geweest zeg.... Is ook zoveel gebeurd tussendoor. yvonne nog steeds bezig? ronde 30, jeetje meid.... 😞 inmiddels al een leuke baan gevonden?
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012
Zijn jullie al lang bezig met zwanger worden of pas begonnen?
@Hier, gaat alles goed vakantie zit er weer bijna op. Dinsdag weer beginnen met werken. Nog steeds druk met solliciteren naar een andere full time baan.
Verder hebben we besloten om op 22 maart 2013 in het huwelijksbootje te stappen.