Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het kan dat ik met mijn mobiele telefoon wel gewoon alles op de site kan lezen. Ik kan ook gewoon met mijn eigen account inloggen,maar zodra ik een tekst typ om ergens te reageren geeft hij een foutmelding dat de tekst uit minimaal 1 teken moet bestaan. Erg jammer dat ik dus zodra ik niet thuis ben niet via mijn mobiel kan posten. Groetjes Joyce
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Een forum heeft een ondersteunende functie nodig om hem goed mobiel te laten draaien, dit moet apart ingesteld worden.
Het ene mobieltje pakt wel het gehele forum met alle functies erbij, maar het andere mobieltje niet, mits dit dus zo geïnstalleerd is op het forum en dat is het hier niet :).
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Erg jammer dat het forum er niet op is aangepast. Kan me namelijk voorstellen dat ik niet de enige met dit probleem ben. Ben namelijk erg veel onderweg en zit meer op internet via mobiel dan via de computer kan nu wel gewoon alles lezen,maar dus niet reageren.
das nu net het jammere ik heb net sinds deze week een nieuwe. Met mijn oude tel lukte het ook niet dus ging er van uit dat nu ik een nieuwe heb het wel moest lukken,maar helaas pindakaas. terwijl het toch een smartphone is.
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Zou toch eens kijken of er niks aan te doen is hoor, probeer maar eens of je cookies oid toe kan staan.. Toch zonde, ik wil straks in het ziekenhuis wel even melden dat er wat geboren is!
Als je wil dat een forum goed draait met mobiele telefoons, dan moet hier iets aparts voor worden toegevoegd. En dat ligt helaas buiten mijn macht, maar kan het wel aan Lenny voorleggen!
JesaihOud lidBerichten: 338Lid sinds: 1 januari 2005
Ik kan wel via me BB lezen en reageren (ook al typt het heel sloom hahahahah) Maar me prive berichten kan ik niet lezen of beantwoorden ,ik denk indd dat het er echt aan ligt wat voor telefoon je hebt . Al zou je zeggen dat een smartfoon beter is dan een blackberry
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Ja, maar ervaar het zelf ook als irritant :(. Heb ook een BB en kan ook veel niet @ forum.
En als ik werk spiek ik altijd even met mijn BB. Maar goed, ik heb het doorgegeven aan Lenny, is nog altijd haar forum dus zij beslist. Weet alleen dat ze heel druk is momenteel.
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
er zou eigenlijk een android APP moeten komen ( en ook Iphone natuurlijk) dat je niet hoeft te surfen en laden, maar gewoon eenmalig downloaden en dan lekker net als een sms rustig typen en lezen....zou toppie zijn zeg :D:D....:D
huisje_boompje_beestjeOud lidBerichten: 4.392Lid sinds: 9 augustus 2010