Hadden jullie 2 gedichten op het kaartje? Wij hebben niet echt een kaartje maar een broekje en daar past op het labeltje geen grote tekst op vandaar dat ik van deze kleintjes zoek Zijn er nog meer mensen die opzoek zijn naar een leuk gedichtje?
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Ik heb de volgende gevonden, voor als het lang(er) duurt:
De tijd van wachten is voorbij we hebben er een dochter bij We hebben jarenlang getrappeld van ongeduld maar onze hartenwens is nu toch vervuld Want met een beetje hulp van de doktoren is onze baby dan tóch geboren!!
Geduld, vertrouwen, doorzettingsvermogen en een beetje techniek, hebben ons verschrikkelijk veel geluk gebracht!
Wachten op jou het duurde zo lang soms waren we bang dat je nooit komen zou Maar nu je bij ons bent zijn we alleen maar blij Omdat juist jíj voor ons was bestemd
Na zoveel angst, zoveel zorgen Zoveel verdriet en pijn Beseffen wij opeens klein ventje/ meisje Na regen komt zonneschijn!!
Eens was het een wens, eens was het een droom eens werd het iets onwerkelijks beangstigend en schroom. Maar nu na vele jaren na vele tranen en geduld is onze liefde toch met iets ongelooflijk moois omhuld. Opnieuw vloeien er nu tranen, maar nu niet van verdriet, u zult ons wel begrijpen als u ons kindje ziet.
Lang gewacht Stil gezwegen Niet meer verwacht Toch gekregen
Samen besloten, samen gewacht Ons kindje is er, wie had dat verwacht Het heeft lang geduurd 4 jaar, wat een tijd onze droom is nu eindelijk werkelijkheid!
We moesten lang op je wachten Maar bleven hopen, jaar na jaar Fantastisch nu te kunnen zeggen Soms worden dromen waar!
Uit verlangen werd hoop geboren Uit hoop werd liefde geboren Uit liefde werd jij geboren
... en na een jarenlang verblijf in onze dromen, besloot ze vandaag op de wereld te komen.
Sprakeloos Ontroerd Zo iets groots verborgen in 't kleine.
En een paar anderen:
Je pappa en mamma hadden 1 wensje ze hadden er al lang over nagedacht een echt klein mensje ze hadden het al eerder verwacht de wanhoop was nabij maar toen kwam jij en werd dat wensje een heel lief klein mensje
Onverwacht
We hadden niet meer op jouw komst gerekend we hadden er zelfs niet meer aan gedacht We hadden alle hoop al laten varen en toen kwam jij.... volkomen onverwacht
Een lang gekoesterde wens Voor ons wel heel bijzonder Naar jou, een heel klein mens Anouk, je bent een wonder!
Dertien jaar wachten is geen geintje Daarom zijn wij reuze blij met ons kleintje
Lang gewacht, nu gekomen je overtreft al onze dromen Een groot wonder, een nieuw leven De volgende namen hebben we aan jou gegeven
't werd tijd dat ik eens tevoorschijn kwam Want het heeft lang genoeg geduurd voor Pap en Mam Toen ze me zagen waren ze reuze blij En ik merk het al: Ze zijn gek op mij!
Joyce2911Oud lidBerichten: 871Lid sinds: 1 januari 2005
we hebben zolang naar je uitgekeken na heel veel tranen vieren wij nu feest en dus als we je zien liggen in je wiegje weten we: het is het waard geweest
ja ik ben ook van de korte maar bondige gedichtjes.. Wij hebben er zelf (thank God) niet lang op hoeven wachten maar als dat we het geval is zijn dit echt hele mooie gedichtjes!
Ook al is t hartje winter, voor ons schijnt de zon Vandaag is de dag , dat ons leventje met jou begon. Voor altijd samen en nooit meer uit ons leven, Mama en papa zullen je al hun liefde geven.
ff snel uit me hoofd, haha kan iets afwijken, maar dacht dat dit t was
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005