We proberen nu een paar maandjes zwanger te worden. In augustus 2010 ben ik met de pil gestopt en heb nu 3 a 4 keer een cyclus van 35 a 36 dagen gehad. Ik heb een ovulatietest gedaan op 9 febr. die was positief en we hebben dus een paar dagen extra geklust..
Op 23 febr. moet ik 'eigenlijk' ongesteld worden, maar ik heb nu al een dag of 3 wat bloedverlies. Het is niet helderrood, maar bruinig. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn of zou mijn cyclus deze maand gewoon korter duren?
:confused:
frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
3 dagen bloedverlies zal wss geen innestelingsbloeding zijn. Meestal is dit eenmalig heel even en is het zelfs bruinig.
Maar 3 dagen achter elkaar klinkt als een startende menstruatie (spreek uit ervaring).
En die kan er dus ook al aankomen, als je nu dus rond de 9 a 10 DPO zit (9 februari posi ovu en dan 10 of 11 feb eisprong). Bij een LF van 12 tot 14 dagen kan dit een naderande ongi zijn. Al hoop ik natuurlijk anders!
Succes meis.
frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
Pff ik ben niet zo thuis in die ovutesten. maar aan je laatste ongi datum te zien en de tijd van je cycles denk ik ook een ongi. Innestelingsbloeding is vaak een heel klein beetje (zelf nooit gehad overgens) Hoop het niet voor je natuurlijk dat het je ongi is.
SylverstertjeOud lidBerichten: 1.461Lid sinds: 27 juni 2009
hihihi, ik moest er ook ff inkomen hoor. Weet nog dat ik pas op het forum zat... Jeetje wat een gebarentaal dan... Klussen, lf, dpo en nog veel van die andere termen hahaha
yvonneadOud lidBerichten: 1.324Lid sinds: 15 februari 2010
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik had het deze ronde ook. Helaas is bij mij gister (1 dag te vroeg) mijn menstruatie doorgebroken. In mijn vorige 11 rondes heb ik het niet gehad,was voor mij compleet nieuw zoiets.