Ja idd. Er gaan heel veel meiden voor een brusje, dus dat moet wel goedkomen hihi
Naam................Leeftijd...............Hoeveelste kindje......NOD Sylverstertje......30......................2de........................05 Maart French..............27......................2de........................17 Maart
Heb mezelf erboven gezet omdat mijn nod eerder is. Ik hoop dat je dat goed vind?
frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
hahaha vind ik ook... Ik volg tijdens mijn vorige zwangerschap heel weinig meer. Ik kan mijn gedachte er gewoon niet bij houden.... Nu gaat het weer iets beter (9 maanden zijn voorbij hihi), maar binnenkort hopelijk weer niet ahahah
Mijn man is werken 😖
Nou ik kan je vertellen dat zelfs na dik 1,5 jaar ik nog steken laat vallen haha. Zeg tegen hub wel eens dat ik gewoon een paar hersencellen ben verloren met de bevalling haha. Maar denk dat het gewoon komt omdat je veel meer dingen aan je hoofd hebt met z'on kleintje erbij.
SylverstertjeOud lidBerichten: 1.461Lid sinds: 27 juni 2009
Naam................Leeftijd...............Hoeveel ste kindje......NOD Sylverstertje......30......................2de.... ....................05 Maart French..............27......................2de... .....................17 Maart Amanda.............29......................2de.........................19 Maart
Wie weet gaan er nog meer druk aan de klets!! Wij kunnen bijna aan onze klusdagen beginnen haha Krijg woendsag wel een uitstrijkje omdat ik dit jaar 30 word Zou het erg zijn als we dan de avond van te voren gaan klussen?
Mmmm misschien moet ik ook maar mee gaan kletsen....wil wel erg graag een tweede. In eerste instantie was mn mannetje nog aan het twijfelen. Vorige week zei hij nog dat hij echt nog niet wist of hij wel een 2e wildem, maar een paar dagen geleden begint hij ineens over een kamertje leeg maken:)
En stiekem besloten we in september al de condooms overboord te gooien. Hoe groot zou de kans nou zijn dat ik zwanger zou raken met de borstvoeding. Zou het toch raak zijn, dan was het alleen maar heel erg welkom. Bij Jolijn duurde het 10 rondes voordat ik zwanger was, dus kon me niet voorstellen dat ik dat nu dan wel opeens snel zou zijn. Dat gebeurde ook niet (vond ik stiekem wel jammer, ondanks dat ik tegen iedereen zeg, dat ik eerst van Jolijn wil genieten voordat we voor een 2e gaan;), maar nu ben ik in januari weer voor het eerst ongi geworden (voordeeltje van de borstvoeding;)) en in februari heel netjes na een 28 dagen cylus weer. Dat gaf wel ff een kick, zo van nu kan het dus serieus:)
Tara wat ik me afvraag ben je niet minder vruchtbaar als je bv geeft, dat je cycles dan een rommeltje is.. Of is dat alleen als je nog 6-8x per dag voed..omdat het ook als een soort van voorbehoedsmiddel wordt gerekend. Niet dat dat veilig is, dat weet ik. Maar je cycles komt vaak niet op gang bedoel ik..