hallo allemaal omdat ik niet weet waar ik ergens in mn cyclus zit, heb ik vanmorgen van testpoint een vroege zw test gedaan, ik vroeg aan mn man of hij na die 5 min even zou willen kijken of hij wat zag, nou helaas is hij het vergeten! ik was ff boodschappen halen en kwam thuis en keek op de test en ja hoor 2 streepje's wel is waar lichtpaars maar goed wel 2 streepjes ben miss 15 min weg geweest!! als je niet zwanger bent zie je toch ook geen 2de streep?? en als t een ingrooglijntje is is die toch wit?? ik heb geprobeerd een foto op de site te plaatsen dan lukt niet!! ik probeer m even in mn album te plaatsen!! maar mijn vraag is?? ben ik nu zwanger?? of is dat ding nu niet meer geldig??? ik hoor graag van iemand die er wat meer vanaf weet!! alvast bedankt (K)
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Ik denk dat de test niet meer betrouwbaar is, maar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger bent. Ik zou als ik jou was morgenvroeg nog even een testje doen en die dan wel binnen de afleestijd aflezen 😉 Succes!
romanolove2010Oud lidBerichten: 10Lid sinds: 1 januari 2005
hallo liminous!! bedankt voor je reactie!! ik denk zelf namelijk dat die niet meer betouwbaar was!!en daarom ook een 2 de lijn heeft gegeven!! maar dan is de kleur toch wit en niet roze achtig?? maar zal morgen ff opnieuw testen met kv 2 voor 5 en dan zal ik op tijd kijken hahahahaha
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
heeey nou dat weet ik nog niet!! ik wacht morgen nog ff af of eventueel de duivels komen!! want zo een gevoel heb ik namelijk wel!! denk echt dat het een indrooglijntje is geweest!!maar jullie horen morgen meer!! liefs
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011