lisiOud lidBerichten: 4.576Lid sinds: 15 februari 2010
Hoi.
Ik ben heel onzeker doordat ik vorige maand na een licht positieve test toch ongesteld ben geworden en daarom wil ik jullie vragen hoe zag jullie kvtest er op 13 dpo dus 1 dag voor nod uit? Mijne is al een stuk beter dan de vorige ronde toen het fout ging maar toch blijf ik daardoor onzeker.
Cb zegt gelijk na 10/15 sec zwanger en dit is mijn kvtest op dag 13 na ei.
Komt dit overeen met wat jullie hadden 1 dag voor nod?
BotskeOud lidBerichten: 1.945Lid sinds: 1 januari 2005
De mijne was nog lichter na mijn nod! En ik ben toch echt alweer bijna 29 weken zwanger! Heb ook een vmk (en twee miskramen) gehad en bij de vroege miskraam was na mijn nod de test veel lichter dan deze. Heb toen niet voor nod getest. Van harte proficiat!!!! Maar volgens mij had je het zelf ook al door als ik zo je onderschrift zie.
Thanks dat geeft goede hoop! Ja de vorige keer bleven mijn testen ook lichter dan nu.
Ik heb mijn onderschrift maar gewoon veranderd! Positief denken schijnt te helpen 😉
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
die is echt wel goed:)! gefeliciteerd!!
ShirtjuhhOud lidBerichten: 1.074Lid sinds: 29 oktober 2010
super duidelijke test hoor!!
Gefeliciteerd!!!
LaroompieOud lidBerichten: 115Lid sinds: 19 november 2010
Heel duidelijk !! 😊 Gefeliciteerd en geniet er lekker van !!
kuinOud lidBerichten: 255Lid sinds: 1 januari 2005
Volgens mij is een streepje toch echt zwanger. Kan best zijn dat je de vorige keer ook zwanger was maar het uiteindelijk toch niet goed door heeft gezte...gebeurd vaker... Rustig blijven en eventueel over een paar dagen ng eens testen... En zolang je niet ongesteld word is het toch vrij zeker dat je zwanger bent!
Alvast gefeliciteerd!
SparkjeOud lidBerichten: 2.776Lid sinds: 7 juni 2010
Ik zie een duidelijke streep! 😃
En wat kuin zegt; mss niet een gewone ongi maar een hele vroege miskraam vorige keer?
Ik zeg; gefeliciteerd!
Thanks, ja vorige ronde was zoals ze het in het zkh zeggen een biochemiche zwangerschap. Ik noem het maar vmk. Hopelijk dit keer wel geluk!
SparkjeOud lidBerichten: 2.776Lid sinds: 7 juni 2010
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
meid hij is harstikke positief!
Geen zorgen meer maken. Je bent hartstikke zwanger!
SpringOud lidBerichten: 2.292Lid sinds: 26 juni 2009
Mijn test was ongeveer hetzelfde, iets lichter, op 13dpo en ik vond die eerlijk gezegd al best donker (heb nu een dochter van 2 maanden) dus van harte gefeliciteerd!! 😃
s_24Oud lidBerichten: 31Lid sinds: 1 januari 2005
Mijn vorige zwangerschap ook met kv test getest en het zelfde hoor een nog lichter streepje.. ik heb 2 dagen later nog een x die test gedaan en toen waren ze erg duidelijk!
Gefeliciteerd je bent vast zwanger hoor!
Vandaag mijn laatste testje opgemaakt en even om te vergelijken. Ik ben vandaag 4 weken en 1 dag
Hij wordt gelukkig donkerder 😊
BotskeOud lidBerichten: 1.945Lid sinds: 1 januari 2005
Dat zit helemaal goed hoor! Gefeliciteerd!
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
die is hartstikke positief hoor!! gefeliciteerd!! geniet van je zwangerschap!!