mama1988 schreef:hoi
ik heb dus 2 dagen achter elkaar getest negatief, dat was op 5 en 6 feb toen heb ik op 9 feb weer getest en toen had ik 2 lichte streepjes..!!
Toen dacht ik als ik morgen weer test moet ik donkere streepjes hebben(dat zeggen ze toch op de beschrijving) s'a vonds erge buikpijn gehad achter
af gezien mijn eisprong??? omdat de test nog geen 48 uur geleden was met de 2 strepen hebben we dus geklust en moeten we maar afwachten.
dit is de eerste maand met testen,van matcare dus ben benieuwd. Maar ik had nu dus buikpijn om het moment met 2 strepen. normaal heb ik ook altijd een dag
buikpijn nog geweten dat dat een eisprong is, dus we hebben altijd een week er naast gezeten!!! 😈 even afwachten dus.
Hoi mama 1988,
Heb je dus alleen lichte streepjes gekregen? Ik ook steeds alleen maar lichte streepjes. In de gebruiksaanwijzing staat dat je twee donkere streepjes moet hebben. Heb je deze gekregen? Ik gebruik ook MatCare en ik krijg altijd 1 hele donkere streepje (controle streep) en 1 lichte streep, dit zou toch betekenen dat er geen LH piek is, toch?
Groetjes,
Nat