Syl1982Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi allemaal!
Nog eventjes geduld zien op te brengen (moeilijk!!) en dan gaan ook wij klussen! Op dit moment zitten we nog midden in een verbouwing maar zodra we verhuisd zijn gaan we proberen in verwachting te raken :).
Ondertussen was ik van plan hier vanalles te lezen en over een tijdje actief mee te kunnen gaan kletsen als zwangere of klusser ! :mrgreen:
Groetjes, Syl
Marijke1981Oud lidBerichten: 5.486Lid sinds: 24 november 2010
Syl: nou welkom hier en natuurlijk heel veel succes met zwanger worden en je huissie.
vruchtjeOud lidBerichten: 1.340Lid sinds: 11 januari 2010
Succes met klussen in het huis en natuurlijk klussen voor een beeb!
PixelOud lidBerichten: 695Lid sinds: 16 juni 2011
heeee meiden! Ik heb mij zojuist aangemeld, maar weet nog niet precies hoe alles werkt ;). Ik ben pas getrouwd en nu willen mijn man en ik heel graag voor een eerste kindje gaan. Ik ben in maart gestopt met de pil, maar vanaf mei zijn we eigenlijk pas begonnen! Syl, spannend dat jij binnenkort ook gaat beginnen! Wanneer ga je verhuizen? Marijke ik zie dat je al zanger bent? Wat fantastisch! En dat in een half jaar zo te zien? Heb je nog tips ;)? xxx
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Veel succes met zwanger worden dames!
Hier was het in de 3e maand raak 😃
Wauwww Evi, wat fijn!!! Geniet van je zwangerschap!!! xxx
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Welkom meiden en succes met zwanger worden!
mom2beOud lidBerichten: 1Lid sinds: 1 januari 2005
Hi allemaal,
Heb me aangemeld voor deze site om mee te kletsen met alle zwangerschap(to be) verhalen. Mijn vriend en ik zijn sinds januari van dit jaar aan het proberen om zwanger te worden. Helaas is het tot op heden nog niet raak... Misschien dat jullie nog tips hebben?
In iedergeval ontzettend gefeliciteerd met de nieuwe huisjes en de reeds bezwangerde buikjes :).
Groetjes
Heee mom2be! Welkom!!! Wat spannend voor jullie! Zelf ben ik in maart gestopt met de pil. Vanaf mei zijn we eigenlijk pas begonnen. Ik zit nu in ronde 2. Over een week moet ik ongesteld worden (of niet....). Super leuk om er mee bezig te zijn. Ben jij hiervoor ook aan de pil geweest? Is het je eerste kindje? Bij mij wel! xxx
Syl1982Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Leuk om al een paar meiden te horen die al van start zijn of binnenkort gaan beginnen ! 😊 Wordt een spannende tijd voor ons allemaal. :mrgreen:
Jaaaa, super spannend!!! Erg leuk om er mee bezig te zijn!