Even spammen met mijn buik ๐
25 weken en 3 dagen:
30 weken en 2 dagen:
SylOud lidBerichten: 2.265Lid sinds: 14 juli 2007
ezzie schreef:Wat een aparte foto Kyra, heb je jezelf gebodypaint???
Vind het wel gaaf hoor! is dit voor je geboortekaartje??
ezzie schreef:Leuk hoor Kyra!
Had de foto net gezien in zwanger zijn, de kleine meid is hartstikke welkom in jullie fijne gezin!!
Nog even lekker van genieten hoor, en natuurlijk je rust houden ๐
(vind ik ook moeilijk :shock: )
Syl schreef:
En het gaat over! Als je die roze wolk niet hebt zul je zien dat je rozewolk momenten hebt. Zoals als je zijn kleine voetjes ziet bijv. Of na zes weken als de kleine naar je lacht als hij/zij je ziet.
Bij tygo zijn het echt die momenten. Als ik zijn kleine voetjes zie en besef dat die van mijn baby zijn... Als ik hem uit bedje haal s 'ochtends omdat hij moet eten en zeg dat ik zijn flesje klaar heb hij begint te lachen. ... Als ik hem daarna in bed leg weer, zelf in bed kruip en ik hem hoor kirren en geluidjes hoor maken.... dat soort momenten, die laten mijn moederhart sneller kloppen.. Maar ook als hij verdriet heeft en me nodig heeft. Dan voel ik hoe diep de liefde voor mijn zoon zit, dat ik hem voor geen goud meer kan en wil missen. Dan kan ik me niet meer voorstellen dat ik hem bij mijn vriend wilde laten, dat ik zo dacht tegenover een zwangere vrouw.
Kindjes krijgen en hebben is niet alleen maar leuk, maar wel het mooiste wat er is!!!
erg uitgebreid en misschien een tikkeltje sentimenteel, maar zo voelt het moederschap voor mij ๐