wie owh wie kan me helpen. zit ongeveer 4 dagen voor nod. vanmorgen clearblue plus test gedaan. verscheen meteen(na 1-2 min) een dun plus lijntje(soort van pen streepje) heb gegoogeld maar wordt niet veel wijzer...:( iemand ervaring daarmee???
linda1983Oud lidBerichten: 54Lid sinds: 18 april 2011
foto?? maar volgens mij is het goed als het binnen 1 a 2 min. verschijnt. Ik heb bij die ook wel eens een penstreepje gehad, maar was na de tijd. ik zou even een ander merk doen. Dit was mijn positieve plustest toen. [ATTACH=CONFIG]4838[/ATTACH] kruidvat streepjestest in wit doosje is wel goed
ShileyOud lidBerichten: 3.748Lid sinds: 11 maart 2009
in principe is een streep een streep, vooral als die na 1 a 2 min er staat. maar je kunt idd nog en test doen. als je die 2 dagen na de eerste test doet dan zou die dikker moeten zijn
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
ik twijjfel of een penstreepje daarbij ook positief is. Staat er in de gebruiksaanwijzing iets over de dikte van de streep? ik wet namelijk niet meer of bij mij dat penstreepje na die 2 minuten kwam. maar heb hem even opgezocht. Die streep zat toen niet in het midden, dus het is ook wel belangrijk dat de streep in het midden van het venster staat.
suus1Oud lidBerichten: 2.511Lid sinds: 26 november 2009
De streepjes staan niet voorgedrukt, dus je zou kunnen aan nemen dat ie positief is ook al is het lijntje nog zo dun of licht van kleur. Het streepje (of kruis) moet dan inderdaad wel op de plek staan waar hij hoort te verschijnen zoals te zien bij de foto van bambi. Voor alle zekerheid zou ik een digitale test van clear blue doen, dat heeft mij toen ook de bevestiging gegeven.