Laten we hier verder gaan met de meiden die uitgerekend zijn in de tweede helft van september én iedereen die verder aan wil sluiten en wil kletsen over de laatste maand van haar zwangerschap!
-geen groepjesvorming -geen uitsluiting van meiden in een topic -geen titel met september 2011
Madelief1980Oud lidBerichten: 3.041Lid sinds: 17 november 2009
hihi ook deze gevonden nu. Roep maar welke het wordt, maakt mij niet uit (als ze er maar niet allebei blijven, want dat heen en weer gezap tussen fora daar begin ik niet aan, daar word ik zo moe van ;), moet ik veel te veel onthouden ;))
dropveterOud lidBerichten: 457Lid sinds: 25 mei 2010
Ik schrik me rot van dit alles en zie het nu pas!! Is dit nu het juiste topic? Want nu zijn er twee he? Of gaan we toch op hyves verder? Die link heb ik alleen gemist... Pfff ik vind dit zo raar allemaal.
Oh ik ben bij de vk geweest, ze heeft me uitgebreid onderzocht en ik hoef niet meer te liggen jeeejj! 😃 Ik mag nu alweer wat doen dus, maar moet tot zondag nog wel oppassen en gaan liggen als ik teveel harde buiken heb of als ze erg pijn doen (dat zou ik toch wel doen, ook na zondag). Vanaf zondag mag ik rustig aan alles weer doen in hoeverre dag gaat woehoee 😃
Verder wilde ik nog op heel veel dingen reageren van gister, maar dat ben ik nu allemaal kwijt 😞 Heb wel al op een aantal dingen via Hyves gereageerd, maar dat weten die dames zelf ook wel natuurlijk 😉
En verder kan ik me nog herinneren dat Jayron van Finaly zoogcompressen in zijn pappa's schoenen had gedaan hahaha, geweldig. Het moet inderdaad helemaaaal komisch zijn als die zoogcompressen straks ook vol zitten en pappa heeft niet door dat Jay zijn schoenen weer heeft vol gestopt... *sop sop sop* 😃
X
LiedjeOud lidBerichten: 2.509Lid sinds: 10 september 2010
Haha, goed dat je nu pas langskomt Liedje! Scheelt weer een behoorlijke bloeddruk stijging! Ik maakte me erg boos vandaag....
Maar goed, nu kunnen we hier verder. Wat een goed nieuws dat je wat meer mag gaan doen! Ik neem een beetje aan dat dat komt omdat het nu ook wel zou mogen gaan gebeuren en je dus niet meer perse heel lang de bevalling uit zou hoeven stellen?
Hier af en toe zulke scherpe steken in mijn schaambeen! Die kleine zet zich dan volgens mij lekker af en ligt met hoofd in bekken alvast de weg wat voor te bereiden. Nou, ik ga de was maar eens opruimen. Voel ik me nog een beetje nuttig!
x
dropveterOud lidBerichten: 457Lid sinds: 25 mei 2010
dus... nu alleen nog maar POSITIEVE dingen (en ons standaard gemopper op ons lichaam en de gyn en VK enzo natuurlijk!!! ;)) Ik hou op met posten op dat andere forum.
finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
Inderdaad.. Positief! We zijn tenslotte bijna aan ons einde van de zwangerschap en daar gaan we nog even van genieten!!
En sorry, ik ben van de lijstjes... Gaan we ook weer invullen wie wanneer op controle moet? Ik weet niet of het er nog echt toe doet, want we moeten bijna allemaal elke week.... Maar, zeg het maar 😊 [INDENT]Naam......... Datum........... Leeftijd.......... Kindje.......... Jongen/Meisje...........ZH/Thuis............ FV/BV [COLOR=seagreen]Madelief1980...18-09............31...................2e............. ...???.............................ZH............. .........BV[/COLOR] [COLOR=seagreen]Sunlover.......28-09..............29..................1e............ ....Weten we niet..............ZH.......................FV [/COLOR]Dropveter.....05-10..............30...................2e........... ......jongetje......................ZH............ .........BV (proberen) [/INDENT]
finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
ik vind dit echt te algemeen.. nou kan tot 2023 bij wijze van spreke dames zich hier toe gaan voegen die aan t aftellen zijn die laatste weken.. niks persoonlijks meer aan dan toch?? en wat als we mama's zijn.. dan gaan we wel gewoon naar t september mama topic ofzo???
SunloverOud lidBerichten: 1.322Lid sinds: 12 september 2010
Finaly: Ja, maar het moest toch algemeen zijn?? Iedereen moet erbij kunnen komen, werd ons verteld! Wil wel snel iets hebben hoor, moet mijn verhaal kwijt kunnen, hahaha! Uhm... topic voor als we mama zijn geworden.... Ik weet het ook niet meer.. Weet alleen dat ik gruwelijk last van mijn rug heb en even staan en de afwas doen bijv. al zeer doet.... Heb alleen maar de was gevouwen, geswifferd en de keukenvloer gedweild.....
Ga maar even HEET douchen!
mijkeOud lidBerichten: 2.002Lid sinds: 27 december 2010