We mogen a.s. vrijdagochtend weer testen of we zwanger zijn, aangezien ik al zo'n 16 dagen over tijd ben. Nu is mijn vraag: welke test zal ik hiervoor gaan gebruiken. Gewoon KV, of een wat duurdere test voor de duidelijkheid (zwanger, niet zwanger)
Ben benieuwd wat jullie in mijn situatie zouden kiezen!
yvonneadOud lidBerichten: 1.324Lid sinds: 15 februari 2010
de testen van KV zijn ook goed. Lees er een hoop positieve reacties over en vind ze zelf ook erg prettig in gebruik. Ben zelf niet zo kapot van de cb testen maar dat is ieder voor zich.
Hoop dat je uitslag positief is.
suus1Oud lidBerichten: 2.511Lid sinds: 26 november 2009
Ik heb toen der tijd steeds de kruidvat 2voor 5 euro gebruikt. Ze zijn op zich erg duidelijk, makkelijk in gebruik en goedkoop. Maar ik had zelf toen kruidvat een heel licht streepje gaf ook een clear blue test gedaan voor de zekerheid. Dus mijn advies: koop die goedkope van de kv en daarbij 1 dure van clear blue. Als je alleen die van clear blue gebruikt word het wel erg duur als je wat vaker moet testen.
Suc6 met de uitslag!
Spontanious1983Oud lidBerichten: 128Lid sinds: 3 augustus 2011
Ik heb getest vanmorgen! En. de test was wederom negatief! Ik heb de HA gebeld en kon meteen langs komen om bloed te laten prikken. Dinsdag kan ik bellen voor de uitslag.. (ga er trouwens vanuit dat er niets uit komt)
jerseyOud lidBerichten: 1.613Lid sinds: 4 maart 2010