hoi ik zal me even voorstellen ik ben chantal ik ben 22 jaar wij zijn nu 5 maanden bezig om zwanger te worden nu was mijn vraag
ik zou vandaag me nod krijgen maar ben het nog niet geworden ook zijn me tepels gevoelig en heb blauwe adren over me borst en tepelhof lopen ik ben moe en heb een opgezette buik ook zijn me darmen erg bezig vorige maand ben ik ook vier dagen eerder dan normaal ongesteld geworden terwijl me cycles altijd 28 dagen is
mijn tempretuur blijft ook hoog ongeveer 37.3 en hoe later de dag hoe hoger hij word kunnen jullie me wat advies geven dit is mijn eerste keer en vind het best wel spannend oja ik heb ook steeds kramp in me lies
vast bedankt voor het lezen
veel liefs chantal
doremiOud lidBerichten: 709Lid sinds: 1 januari 2005
het enige wat antwoord kan geven is een test. Nu of maandag. Als het niet zo is, heb je vandaag de teleurstelling maar geen 4 dagen onzekerheid. Als je maandag test, heb je en die dagen dat je je zelf gek maakt, plus dan ook nog eens de teleurstelling.
Succes ermee!
chantal 22Oud lidBerichten: 8Lid sinds: 1 januari 2005
Ik had hetzelfde, een licht streepje als ik hem voor het raam hielt. WAS echt zwanger en werd om de twee dagen donkerder. Ik had alleen een teleurstelling dat er niks meer zat, vrachtje was weg, maar HCG zat nog een maand in mijn lichaam. Ik duim voor je......houd ons op de hoogte. :roll:
FrummelOud lidBerichten: 654Lid sinds: 1 januari 2005
en chantal ben je zwanger? volgens mij is twee streepen tog echt een zwangerschap van harte gefeliciteerd,laat je het ons nog even weten?ben benieuwt. groetjes angels
chantal 22Oud lidBerichten: 8Lid sinds: 1 januari 2005
ik denk niet dat ik zwanger ben want ik ben toch ongesteld geworden vond het zo jammer helemaal omdat ik dacht dat het echt zo was omdat ik twee streepjes had maar we gaan er weer tegen aan met ze tweeen
LowienaOud lidBerichten: 1.408Lid sinds: 1 januari 2005
Misschien was je een paar dagjes zwanger, zoals bij Ilse, en is het toch nog misgegaan. Ik begin nu te begrijpen waarom sommig meiden pas na een week na de NOD durven te testen (als ze het zolang kunnen volhouden met wachten).