ik ben ruim 7 dagen overtijd!!! heb net een test gedaan en daarop staat niet zwanger... ik kan wel huilen. heb wel veel tekenen.. moe... opgezette buik last van mijn borsten en ga zo maar door
bij mijn eerste zwangerschap ging het precies zo... daar kwam na 8 weken zwangerschap een positieve test uit.. en zo lang wil ik nu niet wachten ik wil het nu weten........
zucht.... ik wordt gek van mezelf geloof ik
xxx
kippieOud lidBerichten: 183Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi hoi IK denk dat wss later hcg aanmaakt,dan test je ook later positief. ik denk dat je de gevoeligse testen moet gebruiken,ik weet alleen niet welke dat zijn,maar dat zullen de andere wel weten! 😉 succes ermee,en ik hoop dat je positief test!
chantalrdzmOud lidBerichten: 42Lid sinds: 1 januari 2005
geloof dat die van het kruidvat ook heel gevoelig zijn,misscien moet je die eens proberen. en ik denk toch dat je nu nog te weinig hcg hebt voor de cb test.
catarinaOud lidBerichten: 338Lid sinds: 12 november 2007
als je je bij de vorige zwangerschap precies zo voelde en pas later positief teste dan zou ik gewoon een afspraak met de dokter maken en precies zegen hoe het is en de vorige keer is gelopen mischien dat die je verder kunt helpen want nog zolang in onzekerheid zitten zou ik ook niet kunnen maar zie dat je nog twee keer hebt getest en dat de een wel positief was dat kun je dan ook melden mischien dat ze daar nog gevoeliger testen hebben of een bloed test doen wens je succes er mee snap best dat je er even door heen zit en je het graag wil weten
gr linny
kippieOud lidBerichten: 183Lid sinds: 1 januari 2005
zker een goei tip clearblue was negatief en de huismerk test was positief allebei van dezelfde urine ik weet t niet meer dokter zegt over 2 weken weer testen zucht!!! xxx
Dokters hebben makkelijk praten zij hoeven niet te wachten. Aangezien je al een positieve test gehad heb, zou ik gewoon de goedkoopste (gevoelige) test die je kunt vinden nemen en over 2 dagen alweer testen.
Succes
chantalrdzmOud lidBerichten: 42Lid sinds: 1 januari 2005
bedankt.. heb net mijn eigen vk gebeld en die zei dat ik volgende week nog maar even een test moest doen en sowiezo over 2 weken even langskomen.. geeft me wel een rustig gevoel nu...
wil het zo graag moeten we maar weer afwachten
liefs xxx
he das wel even lekker dan weet je in iedegeval al wat eerder hoe de zaken staan anders duude het mischie weer 8 weken hoop dat je goed nieuw krijgt of al eerde als je hopelijk volgende week positief test nou succes ermee en hou ons op de hoogte gr linny24
AlexiaOud lidBerichten: 65Lid sinds: 1 januari 2005