Ik ben een Trotsemama van een lekker ventje! Hij is nu ruim 13 maanden. Hij is door middel van ICSI ontstaan En mijn man willen volgend jaar rond maart weer voor een brusje gaan! We zouden dan weer met ICSI aan ge gang moeten.
Ik zou het leuk vinden om met meiden te kletsen die voor een brusje gaan ook via ICSI/ IVF! De weg er naar toe enzo!
Lief
FriendOud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 1 januari 2005
Vanwaar wil je de discussie verwijderen dan? Lijkt mij een normale vraag die je hier stelt, je wilt gaan voor een brusje en bent aangewezen op ICSI. Deze weg wil je delen met andere ivf/icsi moeders. Het opnieuw ingaan van het zware traject is toch wat anders dan "gewoon" stoppen met anti conceptie en ervoor gaan. Opnieuw opladen, opnieuw hormonen en puncties, en hoe combineer je alle gevoelens in je leven met een kleine? Ik zie geen reden de discussie te verwijderen?
groetjes
TrotsemamaOud lidBerichten: 1.000Lid sinds: 8 december 2011
Waarom iets verwijderen als het net is gestart? Voor mij hoeft het niet... Onze kleine dame is nu 6 mnd (wel te vroeg geboren). We willen de natuur zijn gang laten gaan en hopen op een wonder (zonder hulp enz). Maar mocht het niet lukken, dan willen we weer naar de gyn om te praten over een 2e ICSI. Mijn klokje tikt door en ben bang dat het langer gaat duren dan met Florine.
groetjes Lein
Nou als wij de natuur zijn gang laten gaan ,dan komt er hoe dan ook geen tweede. Dus vandaar dat we dan weer beginnen met ICSI. We zijn 2de Icsi poging zwanger geraakt.