Hallo allemaal, ik vroeg mij af of mensen zich kunnen herkennen in pijn in hun onderbuik van toen ze net zwanger waren, ik heb echt een beetje een pijn in mijn onderbuik.. alsin brandend/krampend.. maar heel even en dan is het weer weg, maar het komt wel weer terug! ik zit nu in mijn 5e week van de zwangerschap!
Kan het verder niet echt op internet vinden, of ik kijk niet goed.. iig ik hoop dat iemand me gerust kan stellen! groetjes, jody
RGHOud lidBerichten: 1.139Lid sinds: 8 februari 2011
Hey RGH! Rekken je banden al op als je in je 5e week bent en het kleine guppy nog geen mm groot is... Zat daar ook aan te denken maar leek me zo onwaarschijnlijk! Bedoel er is wel wat gaande daar... maar... t is nog niet groot allemaal...:S dankje iig voor je berichtje!
RGHOud lidBerichten: 1.139Lid sinds: 8 februari 2011
erst weken heb ik altijd wat krampen gehad alsof ik ongi moest worden, maar iets minder heftig en alleen in de onderdbuik. Als het iets in die richting is, dat is heel normaal, hebben er veel en is helaas weinig over te lezen!
VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
Ja hoor hoort erbij, banden rekken al vanaf het begin op. Het is moeilijk te zeggen natuurlijk of dat het is wat je voelt maar ongibuikpijn e.d. hoort er gewoon bij.
Jody CarpeDiemOud lidBerichten: 12Lid sinds: 16 maart 2011
Hey dames, Dankejwel voor de woorden! Ze beuren mij op! ik heb op mijn werk even gevraagd aan de gynaecoloog en je baarmoeder is in het begin ook al echt bezig met baarmoederslijmvlies aan het aanmaken etc.. dus daarom groeit hij ook heel erg en heb je daarom ook al in de 5e week al last van je banden! aiaia... Maar iig fijn om te weten dat er iets groeit!:D