einzelOud lidBerichten: 11Lid sinds: 5 mei 2009
Dames een vraagje, ik zou 8maart ongesteld worden, en nu heb ik al 2dagen een onderbuik gevoel, en soms wat steekjes links en rechts.. vandaag ook een enorme steek in me navel gehad... daarbij is mijn afscheiding van gister vandaag meer geworden en het is wit...soort nivea creme met beetje slijm en ruikt niet..
Iemand een idee als dit op de symptomen lijkt van een mogelijke innesteling vs zwangerschap?:?
maalOud lidBerichten: 3.864Lid sinds: 24 mei 2009
Mijn afscheiding werd meer wot na de eisprong maar ook wat brokkeliger, ik had wel een flinke steek toen er bij mij n innesteling was, Alleen als je 8mrt ongesteld moet worden lijkt me een innesteling beetje laat, tis altijd moeilijk te zeggen of kwaaltjes bij een zw horen je lichaam kan je vaak flink voor de gek houden, mja dat zal je wel weten, in het begin had ik iig het gevoel of van binnen een kloppende snee zat, dus als je in je vinger hebt gesneden dan voel je t bloed op n gegeven moment erdoorheen pompen (anders kan ik het niet beschrijven) zo voelde t van binnen, en ja wel steekjes.. Vrees dat je gewoon nog ff de 8e moet afwachten.. Succes en sterkte meid, hoop t voor je!
greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
Als jij het weet, weet ik het ook, Einzel! Hier hetzelfde verschijnsel. Ben toch bang dat het een aankondiging is van mijn ongi... Succes in ieder geval!
adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
dus toch zwanger zie ik.. gefeliciteerd!