zuurtjeOud lidBerichten: 3Lid sinds: 18 april 2012
Hallo dames...
Ben net nieuw hier..
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar bezig om zwanger te worden..
Ong 2,5 week terug moest ik ong worden maar kwam niks..
Nu heb vanaf vrijdag avond donker bruine afscheiding en heel af en toe een krampje..
Heb een test gehaald en die positief gister..
Vanochtend weer 1 gedaan en die wasnook positief!
Wat moet ik hier nou mee of ben ik egt zwanger..
Ik hoor graag jullie mening...
-xxxxxx- zuurtje
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Positief is positief, zou ik zeggen. Maar ja, het is natuurlijk wel afwachten wat dat bruinverlies is. Zolang het niet helder rood is, is er echt wel hoop volgens mij.
Een test is niet zomaar positief, dus zwanger ben je wel, maar of het standhoudt weet je natuurlijk nooit dus dat kunnen wij je ook niet vertellen, helaas. Ik weet wél dat het vaker voorkomt. Ik heb rond de 6 weken en nog een paar keer erna bij de 1e zwangerschap wat rozeverlies gehad en mijn zoontje is nu 2,5 😉
Sterkte met afwachten. Balen he, zo lang wachten en dan een beetje hoop en dan nog zoveel onzekerheid?
Zal voor je duimen dat het gewoon helemaal goed is!
henrietteOud lidBerichten: 522Lid sinds: 22 november 2008
He zuurtje, ik heb hetzelfde! Ben nu (eindelijk) zwanger naar icsi. Vanaf week 5 nu steeds bruinige afscheiding. Soms zelfs donker of helderrood. Heb vorige week een echo gehad ( bij 7 weken). Er zit een bloedinkje in mijn baarmoeder die voor dit alles zorgt. Niets aan de hand aldus de gyn, dat schijnt heel vaak voor te komen in het begin van de zwangerschap. Hopelijk geldt dit ook voor jou...sterkte! Wij hebben trouwens het kindje met hartslag gezien en gehoord. Hou hoop. Kun je misschien ergens een echo laten maken?
Je bent nu 6,5 week? Misschien ook een 7 weken echo?
Gr. Henriette
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008