Ik had net moeders voor moeders hier en die vertelde dat ze eigenlijk aanmeldingen te kort hebben. Dus ik dacht ik ga het hier even promoten. En wie weet kan je er hier nog mensen mee helpen op het forum.
Ik heb me aangemeld en net visite gehad van de consulente, een gesprekje van een kwartier. Eigenlijk kan iedereen meedoen (uitgezonderd de echte bijzonderheden zoals een nierbekkenontsteking hebben) er wordt met je meegedacht hoe het zo onzichtbaar mogelijk kan worden opgehaald. Het enige wat je hoeft te doen is plassen in een kan, ipv de wc en dan dat overgieten in een fles... Dat je zo makkelijk anderen kunt helpen...
greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
Ben er net klaar mee. 11 weken meegedaan. Kleine moeite rn hopelijk voor anderen een groot plezier. Nu ook wel weer blij dat ik niet meer in een kannetje hoef te plassen. 😉
Wensje2012Oud lidBerichten: 302Lid sinds: 3 december 2011
Dat is niet helemaal waar dat je mee kan doen uitsluitend met echte bijzonderheden. Als je bij een 1e bevalling een zak bloed bij hebt gekregen mag je bij mvm al niet meer mee doen. Terwijl toch heel veel mensen een bloedtransfusie krijgen bij veel bloedverlies.
Erg jammer is dit, hierdoor lopen ze veel klanten mis omdat er een risico is dat er bloed bij de urine kan zitten. Bij mij is het 2,5 jaar geleden en bloed in de urine nooit gehad. Jammer dat ik daarom niet mee mocht doen 😞
Liefs
SimoonOud lidBerichten: 3.478Lid sinds: 26 maart 2009
Ik doe al ruim vijf weken mee. Kleine moeite, groot plezier voor anderen. Als ik ook maar 1 vrouw zou kunnen helpen zwanger te worden dan heb ik het er al voor over gehad. MvM spreekt echter over tientallen potentiele zwangeren per deelneemster... Ik breng het nu nog zelf weg omdat ik nog niet wil dat de buren het weten, maar daarna komen ze het gewoon thuis ophalen, ideaal!
BraboOud lidBerichten: 579Lid sinds: 5 september 2012
Sinds gisteren avond ook bezig voor moeders voor moeders! Ontzettend goed project! Kleine moeite inderdaad alhoewel ik vandaag soms de balen had als me kannetje niet goed zat haha maar ff wennen en 10 weken doorgaan en hopelijk vrouwen hiermee geholpen! Ik kan de het iedereen adviseren om mee te doen en om aan andere te denken!