Nu maar even zo aangezien er op mijn pb's niet gereageerd word door moderators. Ik wil graag dat er contact met mij opgenomen word ivm het plaatsen van persoonlijke gegevens door mij ( niet handig van mij) waardoor bekende mij via Google kunnen opsporen. Ik wil dit graag verwijderd hebben of mijn account opzeggen. Iig zou het fijn zijn als ik überhaupt een reactie krijg.
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
Misschien dat ik je kan helpen...je kan idd je acount verwijderen maar dan verdwijnen niet je berichten. Je naam veranderd als het goed is in "Guest. Maar ik moet je wel teleurstellen want Google slaat alles op in de cache en verdwijnt niet altijd. Hij onthoudt het als ware.
Ik kan er naast zitten maar dit is wat ik weet.
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Eerst ruthje maar die wist niet hoe het morst dus zou het aan iemand vragen maar niks over gehoord. Daarna Lenny maar nul reactie gehad. Kan de reactie van mij waarin zijn eerste en tweede naam staat met geboortedatum dan alleen veranderd worden? Als dat weg is vind je mij ook niet via Google waardoor je mij kunt linken als je me kent!?
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Ik heb het wel doorgestuurd toendertijd, volgens mij naar sanel (klopt dat meis?). Toen we allebei nog modje waren... maar toen was het net die heftige periode...mss is het daar wel fout gegaan...Of het is niet goed doorgekomen...of ik ben vergeten op de send knop te drukken?
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
Hmm dat weet ik dus niet meer. Ik kan het ook niet meer nakijken want mijn inbox heb ik toen geleegd. Zou kunnen hoor dat het toen was dat we allemaal even van de rel waren. Geen idee meer.
lisiOud lidBerichten: 4.576Lid sinds: 15 februari 2010