Bij deze wil ik me eventjes voorstellen. Ik ben Suzanne, 25 jaar en kom uit Helmond, Noord-Brabant dus..
Ik ben nu een jaar gestopt, helaas is mijn Ongi nog niet geheel regelmatig. Ik word nog Wel eens een maandje niet ongesteld, dus kids Krijgen laat helaas nog even op zich wachten.
Ik vind 't leuk om hier mijn vragen te kunnen Stellen en evt ook anderen te kunnen helpen!
samantha1987Oud lidBerichten: 1.399Lid sinds: 5 september 2011
ja, afgelopen week toevallig.. Ze vertelde me te temperaturen om zo mijn ovulatie te kunnen herkennen... Mijn temp gaat sinds een paar dagen steeds omhoog, gister had ik 37.5 en vanmorgen 37.6... Hoop dat dat betekend dat mijn eisprong in aantocht is en we zijn dus ook weer aan 't klussen Hahaha!!
okej mooi meid! ik heb ook 1 ronde getempt en ik was toen zwanger...dus ik weet niet wanneer mijn eisprong is maar wel ongeveer... en toen ik tempte had ik dat me temperatuur hoog bleef dus zwanger 😊 hoop dat het bij jou ook gebeurd!
Kyra1987Oud lidBerichten: 36Lid sinds: 20 september 2012
Jaa mijn temp is de hele week al 37+ maar de laatste keer dat ik testte was die negatief dus ja.. Wil eigenlijk nu blijven tempen en oefenen en dan hopelijk snel zwanger!!
Wilde eigenlijk altijd voor mijn 25ste kiddies maar ja, dat ben ik nu Hahaha!!
Ben regelmatig savonds misselijk, is dat een kenmerk? 😛
narsissjeOud lidBerichten: 2Lid sinds: 29 september 2012
Hallo! even voorstellen ! :mrgreen: Ik ben jong moeder geworden ik zal graag een 2de kindje willen hebben. Het moeder zijn bevalt me prima. Alleen heb ik ongeveer 4 maanden gelden mirena spiraaltje laten verwijderen, Maar mijn maandelijkse periode (ongesteld) is nog steeds niet aangebroken?heb ook niet een beetje gebloed helmaal niks! terwijl de spiraal al 4 maand er uit is Zwanger ben ik ook niet heb al zoveel testen gedaan
Hoe kan dit?:?
Hoop dat iemand reageerd of mischien weet wat het kan zijn
XXx Narsissje
Thnx narcisje! Mss moet je even bellen naar degene die je spiraal eruit heeft gehaald en vragen of het normaal is dat je nog geen menstuatie heb gehad? Ik had allang aan de bel getrokken hihi
Ik was ook erg blij dat ik na 8 maanden eindelijk zwanger was bij jullie lukt het vast ook nog dames