Angel27 schreef:WanHoi hoi,
Ik was benieuwd wanneer jullie vermoedde, wisten, dat jullie zwanger waren van een tweeling??
Ik iig zelf heb een moeder die een 2eiige tweeling is en verderop in de fam zat dacht ik nog wat..
Nu ik zwanger ben ben ik zo benieuwd en wil ik graag jullie belevenissen horen..
Me moeder zegt steeds, voordat ik zwanger werd al, je krijg geen tweeling 😉
Alvast bedankt!!
Ik wist met 10+?? dat ik zwanger was van een tweeling. Een tante van mijn moeder heeft een tweeling en een oom van mijn moeder heeft een tweeling. Alleen daar is nooit over gesproken. Nu blijkt dus dat het een generatie heeft overgeslagen. Dan heeft een zus van schoonoma een tweeling. Maar volgens mij is een tweeling niet afhankelijk van de man.
Ik ben ook heel de zwangerschap (27 weken) niet misselijk geweest.
IK heb er wel altijd van gedroomd om een tweeling te krijgen, dan ben ik er meteen vanaf. Wilde 2 kinderen ongeacht het geslacht.
IK had wel een knaltest en ook toen dat vrouwtje van mvm langskwam was het een hele dikke streep.
Verder ben ik van mening dat een tweeling als je al een ouder kind hebt, zwaar is. Maar ik ervaar dat ik het eerste jaar niet zo zwaar vond, als nu. Nu kruipen ze, zitten overal aan.
Dan de aandacht die je krijgt op straat is niet altijd fijn. O, zal wel zwaar zijn. Jij liever dan ik. Vind het mooi, maar dan wel bij een ander.